سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 3:06 بعد از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 59
عضویت: 16 /10 /1397


دستگاه تصفيه آب ارزان


همانطور كه ميدانيد در سالهاى گزشته به دليل رشد روز افزون جمعيت و افزايش مصرف آب، شركت آب و فاضلاب مجبور به برداشت آب از چاه هاى زير زمينى شد تا بتواند به شبكه آبرسانى براى تامين آب شرب كمك نمايد. اين آب به كمبود آب كمك ميكند ولى از چندين جهت موجب مشكلاتى نيز ميشود. آبى كه در چاهها و قنات ها قرار دارد به دليل تركيب با مواد گوناگون زيرزمينى داراى سختى بالايى ميشود و مهمتراز آن به دليل نفوذ فاضلاب چاه خانگى به آب هاى زير زمينى، دچار آلودگى ميكروبى ميشود و نيترات بالا ميرود.

حال به استثنا مطالب فوق ميخواهيم برسى كنيم كه چرا نبايد دستگاه تصفيه ارزان تهيه كرد

١- دردستگاه تصفيه آب ارزان قيمت به دليل عدم استفاده از فيلتر اسمز معكوس درصد جذب املاح و كيفيت آب خروجى بسيار پايين است. در ضمن توجه داشته باشيد ممبران دستگاه اسمز معكوس مهمترين فيلتر به كار رفته در دستگاه تصفيه آب است و اين فيلتر قادر است تمام آلودگى هاى موجود در آب، انواع ويروس، باكترى، آرسنيك، نيترات، نيتريت را با ضريب دقت ٩٩/٩ درصد تصفيه نمايد و براى كارايى درست بايد فقط از ممبران اورجينال استفاده كرد. در ضمن به دستگاه اسمز معكوس گفته ميشود كه علاوه بر داشتن ممبران، از پمپ و ترانس و شير برقى و سوييچ هاى پرشر و لوپرشر و... استفاده نمايد و دستگاهى كه اين قطعات را ندارد پيشنهاد نميشود و كارايى ندارد.

٢- در برخى از دستگاههاى ارزان قيمت برخى فروشندگان از فيلترهاى نامرغوب استفاده ميكنند كه اين فيلتر ها علاوه برجذب پايين املاح و آلودگى ممكن است باعث بروز بيمارى هاى گوارشى شود. و طعم و بوى آب را خراب كند، لذا در انتخاب خود دقت بيشترى داشته باشيد

یکشنبه 07 مهر 1398 - 16:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :