سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 9:22 بعد از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 63
نویسنده پیام
ronikashop آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 30 /7 /1398


روغن خراطین

امروزه عمل های زیبایی و رسیدگی به پوست و مو افزایش یافته است و بسیاری افراد به دنبال جراحی های گوناگون برای برجسته کردن نواحی از بدن خود می باشد اما این عمل هل هم هزینه بر و هم دارای عوارض هستند به همین دلیل افراد به روشهای سنتی و روغن های گیاهی روی آورده اند. یکی از این روغن های اعجاب انگیز روغن خراطین است. روغن خراطین از یک نوع کرم نادر تهیه می شود.

روغن خراطین یک روغن ارگانیک می باشد که برای موارد گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد. روغن خراطین همانند یک حجم دهنده عمل می کند اما این حجم دهنده کاملا طبیعی می باشد. برای مثال شما می توانید از این روغن در نواحی که میخواهید برجسته تر شود استفاده کنید. نواحی مانند سینه، باسن، لب ها و ... همچنین از روغن خراطین می توانید برای شفاف سازی پوست و از بین بردن جای جوش و لک های پوستی استفاده کنید. رونیکاشاپ (ronikashop) یکی از برندهایی است که ارایه دهنده انواع روغن های گیاهی و ارگانیک می باشد و همچنین روغن خراطین نیز یکی از محصولات پرفروش رونیکاشاپ است.

شما می توانید روغن خراطین رونیکاشاپ را سایت ronikashop خریداری نمایید. رونیکاشاپ با رعایت تمامی استانداردها انواع روغن های گیاهی از قبیل روغن آلوورا، روغن آووکادو، روغن بنفشه، روغن جوجوبا، روغن خراطین، روغن ماساژ، روغن کندش و روغن آرگان تولید و عرضه می کند.

برای استفاده از روغن خراطین می توانید هر 12 ساعت مقداری از روغن خراطین رونیکاشاپ را در نواحی مدنظر خود مالیده و آنقدر ماساژ دهید تا جذب پوست شود و تا 8 ساعت ناحیه مورد نظر را شستشو نکنید. اگر به مدت چند ماه از این روغن مرتب استفاده کنید قطعا به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

سه شنبه 30 مهر 1398 - 14:59
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :