سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 8:47 بعد از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 82
نویسنده پیام
avaseo آفلاین


ارسال‌ها : 59
عضویت: 16 /10 /1397


چه تفاوتی میان لوله مانیسمان و بدون درز وجود دارد؟


]تفاوت اصلی بین یک لوله بدون درز و یک لوله جوش داده شده است که مفاد یک عنصر ضروری از محصولات جوش است، در حالی که شما متوجه هیچ گونه اتصالی یا جوشکاری در یک لوله بدون درز نمی شوید.

تفاوت بین درز و لوله بدون درز در فرایند تولید است. لوله بدون درز از طریق فرایند اکستروژن تولید می شود. فلز مذاب از طریق قالب عبور می شود تا شکل لوله را بگیرد. این لوله دارای قطر بیرونی خوب بدون علامت مفاصل است. آنها در برنامه کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند که لوله ها باید از طریق سوراخ ثابت عبور داده شوند.

برخی دیگر از تفاوت های بین لوله های بدون درز و لوله های جوش داده شده عبارتند از:

یک لوله بدون درز اکسترود شده و از یک شمع کشیده می شود در حالیکه یک لوله جوش خورده از یک نوار تشکیل شده است که برای تولید یک لوله ساخته شده و جوش داده شده است.

از آنجا که یک لوله بدون درز دامنه وسیعی از اقدامات ایمنی را ارائه می دهد، گران تر از یک لوله جوش است. لوله بدون درز نسبتا کوتاه در طول، در حالی که لوله های جوش داده شده را می توان در طول طولانی مدت تولید می شود.

یک لوله بدون درز به طور کلی نشانه ای از خوردگی را نشان نمی دهد تا زمانی که آن را به یک محیط بسیار خورنده است، در حالی که منطقه جوش در لوله جوش بسیار بیشتر از حملات خوردگی است.

مساحت جوش به صورت غیرمنتظره در نظر گرفته می شود، لذا دارای خواص متفاوت و مقاومت در برابر خوردگی کمتر و همچنین تغییرات بعدی می باشد. لوله مانیسمان هر گونه مسائل را حذف می کند و در نتیجه مقاومت در برابر خوردگی بالا ارائه می دهد.

شنبه 05 بهمن 1398 - 16:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :