loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 664 یکشنبه 1394/08/17 نظرات (0)

چه خوب است یکبار هم برگه خود را تصحیح کنیم!

⭕️ يک استاد دانشگاه مي‌گفت:

يک بار داشتم برگه‌های امتحان را تصحيح مي‌کردم. به برگه‌اي رسيدم که نام و نام خانوادگي نداشت. با خودم گفتم ايرادي ندارد؛ بعيد است که بيش از يک برگه نام نداشته باشد. از تطابق برگه‌ها با ليست دانشجويان صاحبش را پيدا خواهم کرد.

تصحيح کردم و 17/5 گرفت. احساس کردم زياد است. کمتر پيش مي‌آيد کسي از من اين نمره را بگيرد. دوباره تصحيح کردم 15 گرفت.

برگه‌ها تمام شد. با ليست دانشجويان تطابق دادم اما هيچ دانشجويي نمانده بود. تازه فهميدم کليد آزمون را که خودم نوشته بودم تصحيح کردم.

🌱 آری! اغلب ما نسبت به ديگران سخت‌گيرتر هستيم تا نسبت به خودمان و بعضى وقت‌ها اگر خودمان را تصحيح کنيم مي‌بينيم:

به آن خوبي که فکر مي‌کنيم نيستيم.


💥 عضویّت در پورتال فهادان: (کلیک)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری