loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 37640 پنجشنبه 1394/05/22 نظرات (14)

 

آیا با قانون جذب می‌توانم فرد مورد علاقه‌ام را جذب کنم؟!


دختری 19 ساله هستم؛ به یکی از پسرهای همکلاسی‌ام در دانشگاه علاقه‌مند شدم و خیلی مایلم که با او ازدواج کنم اما او ظاهراً تمایلی نشان نمی‌دهد؛ به من بگویید که با استفاده از قانون جذب چگونه باید او را جذب کنم؟

دختر جوانی هستم که در یکی از شرکت‌های تولیدی، مشغول به کار هستم؛ به یکی از همکارانم، علاقه‌مند شده‌ام و احساس می‌کنم که او نیز به من علاقه دارد اما در عمل، اقدامی برای خواستگاری نمی‌کند. من برای اینکه او را جذب کنم اگر چه مدت‌هاست که هر روز و هر شب، اینطور تصوّر می‌کنم که با هم ازدواج کرده‌ایم و عاشقانه زندگی می‌کنیم؛ پس چرا این قانون جذب کار نمی‌کند؟

شاید روزی نباشد که در میان انبوه پیام‌های ارسالی، از این دست پیام‌ها برای «مجلهٔ راز» ارسال نشود. در واقع وقتی «قانون جذب» مطرح می‌شود علاوه بر اینکه عمدتاً می‌خواهند موفقیت‌های شغلی و مالی و موقعیت‌های بهتری را به این شکل، جذب کنند؛ امّا  برخی نیز دوست دارند که فرد مشخصی را که به او گرایش و تمایل دارند با استفاده از این قانون به سوی خود بکشانند.

اما سؤال اینجاست که آیا واقعاً می‌توان با قانون جذب، شخص خاصی را که دوستش داریم جذب کنیم؟!

 

اگر چه ممکن است برخی نویسنده‌ها و سخنران‌ها برای اینکه قانون جذب را فوق‌العاده موثرتر و البته جذاب‌تر نشان دهند اینطور عنوان کنند که می‌توان با بهره‌گیری از این قابلیت ذهن، به فرد ایده‌آل و مورد نظرتان دست یابید؛ اما بنده با تجربه بیست ساله‌ای که در تدریس دوره‌های NLLP و روانشناسی موفقیت داشته‌ام و با همه اعتقادی که به کارکرد قانون جذب دارم باید بگویم که این قانون، برای جذب فردی مشخص و رسیدن به عشقتان! مؤثر نیست. ممکن است این حرف برای برخی از شما خوانندگان محترم که چنین خواسته‌ای دارید کمی تلخ و ناگوار باشد ولی این  یک واقعیت است.

 

دقت کنید که وقتی شما مثلاً به یک ماشین فکر می‌کنید و در ذهن و تصورتان، تجسم می‌کنید که ماشین مورد علاقه‌تان را سوارید آن شیء (ماشین) که هرگز از خود اراده و اختیاری ندارد را می‌توانید جذب کنید و فکر شما همچون آهن‌ربایی عمل می‌کند که شرایط و وقایع و رویدادهایی که زمینه‌ساز دستیابی شما به ماشین می‌شود را برایتان فراهم می‌سازد اما توجه داشته باشید که انسان‌ها مانند اشیاء نیستند که از خود اراده نداشته باشند و به اختیار شما حرکت کنند و جابه‌جا شوند.

باید باور کنیم که انسان‌ها از خود اختیار و اراده دارند و می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کاری را انجام بدهند یا ندهند و فکر شما هرگز نمی‌تواند اراده کسی را به طور کامل، مختل کند و قدرت تصمیم‌گیری کسی را از بین ببرد و او را مانند کسی که هیپنوتیزم شده و یا در خواب راه می‌رود به سوی شما بیاورد.

 

 

برای روشن‌تر شدن مطلب، این موضوع را جور دیگری بیان می‌کنم:

به‌ عنوان مثال، شما فکر کنید دختری هستید که از پسری که خصوصیات منفی فراوانی دارد متنفر هستید تا جایی‌ که حاضرید بمیرید ولی با او ازدواج نکنید؛ اکنون اگر این پسر، شب و روز به شما فکر کند و در ذهن خود، مشتاقانه تصوّر کند که به شما رسیده است و در لباس دامادی در کنارتان نشسته است آیا فکر می‌کنید که این تصوّرات و تجسّمات او، می‌تواند نظر شما را عوض کند و ارادهٔ شما را برای ازدواج نکردن با او که اصلاً با ارزش‌های شما سازگار نیست تغییر دهد؟ پاسخ، منفی است.

باز هم تأکید می‌کنیم که قانون جذب که قانون فوق‌العاده، کارآمد و مؤثر است برای جذب موقعیت‌ها، امکانات، شرایط و موفقیت‌هایی است که آرزومند آن هستیم نه برای جذب افرادی که از خود، اراده و اختیار و تصمیم دارند.

نکتهٔ قابل تأمل دیگر اینجاست که وقتی شما مشخصاً به فردی خاص، متمرکز می‌شوید لحظه به لحظهٔ این تصوّر و تجسّم به مرور در شما وابستگی‌های عاطفی و روانی ایجاد می‌کند که در صورت عدم دست‌یابی به آن، دچار یک سرخوردگی و آسیب عاطفی می‌شوید.

برای جذب، چگونه باید عمل کنید؟

شما باید برای جذب، جور دیگری عمل کنید؛ دقّت کنید! وقتی شما به فردی خاص، علاقه‌مند می‌شوید در حقیقت ویژگی‌ها و خصوصیاتی در او دیده‌اید که برایتان جالب بوده و جذابیت داشته است؛ بسیار خوب! از این پس، تجسّم کنید و به خود، تلقین کنید که با فردی ازدواج کرده‌اید که این ویژگی‌ها و خصلت‌ها را دارد. (الزاماً به شخص خاصّی فکر نکنید.) در واقع شما خصوصیاتی که برایتان ارزش، اهمیّت و جذابیّت دارد را مجسّم می‌کنید. در این شرایط، فکر شما کسی را به سمت شما جذب می‌کند که این خصوصیّات را دارد و البته خودش هم ارادهٔ ازدواج با شخصی مثل شما را دارد.

اگر هنگام تجسّم این ویژگی‌های مثبت، اتفاقاً فرد مشخصی که مورد علاقهٔ شماست به ذهنتان آمد بلافاصله با خود یا در ذهنتان بگویید: «این و یا کسی بهتر»؛ در این صورت، اگر همان شخصی که مورد علاقهٔ شماست و واجد آن خصوصیّات است به خیر و مصلحتتان باشد جذبتان می‌شود و اگر اینطور نباشد کسی را به زندگی‌تان جذب می‌کنید که تمامی این ویژگی‌ها و نکات جذّاب را برایتان دارد و حتی چه بسا چیزی بیش از آن داشته باشد.

بنابراین به جای اینکه مثلاً ًبا خود بگویید: من با علیرضا که با ایمان، مهربان، وفادار و با سخاوت است ازدواج کرده‌ام، به خود تلقین و تجسّم کنید که: همسری باایمان، مهربان، وفادار و سخاوتمند دارید؛ علیرضا و یا کسی بهتر.

نویسنده: استاد سید مجتبی حورائی
ویرایش توسّط: پورتال فهادان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترنم در تاریخ 1396/06/20 و 2:24 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست گرامی
بهتر بود کامنت فرشادو یک ویرایشی می کردید
یجورایی اهانت آمیز بود ..
پاسخ : سلام.
ممنون از دقت شما.
کامنت ایشون را ملاحظه کردم. به قول قذما، ادب مرد به از دولت او

این نظر توسط مریم در تاریخ 1396/05/29 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
مریم هستم ۳۲ ساله چند سال پیش کتاب قانون جذب روخوندم و تصمیم گرفتم دوست پسرم که عاشقانه دوسش داشتم رو جذب کنم زمانی با با ایشون اشنا شدم ۲۸ سالم بود و از طریق قانون های ذهنی و تله پاتی که کمی بلد بودم و راهنمایی مشاور جهت جذبش برای ازدواج تلاش کردم و در ذهنم تجسم میکردم که همسرمه و رابطه عاشقانه داریم و ....که خودتون در جریانید با توجه به اینکه ۴ سال مدیتیشن و انرژی درمانی هم کار کرده بودم شروع کردم به جذب،خیلی سخت بود چون بارها ناامید میشدم که ایشون طبق گفته خودش فقط با من دوسته و قصد نداره خلاصه بعد از ۴ سال تصورات ذهنی که باعث شد من چندین برابر وابسته شم الان با خانم دیگری نامزد کرده،جالب اینجاست که در سایتی خواندم که انسانها ماشین و...نیستند که براحتی جذب بشن اراده و حق انتخاب دارن مثلا کسی که من ازش بدم میاد به
خواستگاریم اومد در حالی میگفت همیشه به من فک کرده ولی من ازش متنفر بودم
این تجربه من بود ۴ سال انتظاار و در آخر ناکامی اینها تو هیچ کتابی نوشته نشده ولی من عمر وفرصتامو از دست دادم قضاوت با خود شما دوستان عزیز

به امید خدا

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1396/05/29 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام

این نظر توسط احسان در تاریخ 1396/05/25 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
همانطور که در فیلم راز و کتاب راز گفته شده ، ما هر چیزی را که به آن فکر میکنیم و تخیل میکنیم که آن را به دست آورده ایم را به زندگی خود جذب میکنیم و فرقی ندارد که چه چیزی باشد.
اما ما باید در نحوه فرستادن امواج به کائنات ، بسیار ماهر باشیم و با خواسته خود هم جهت باشیم.
من معتقدم که کسانی که به خواسته خود نمیرسند ، با آن هم جهت نیستند.
ببخشید که اینو میگم ولی شما باید بیشتر با قانون جذب و راهکار های آن برای رسیدن به خواسته آشنا بشین و فقط امواج مثبت را به کائنات بفرستید.
البته ناگفته نماند ، در کتاب راز گفته شده که : افکار در اعمال ، تجلی میابد. پس بجای فکر زیادی ، وارد عمل شوید.

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1396/04/24 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

سلام .شما میگید نباید یک شخص خاص رو طلب کنیم اما من داستانهایی ک از راز خوندم خیلیاشون گفتن که با یک شخص خاص رابطه داشتن و بعد ازاینکه به هم خورده از قانون جذب همون شخص رو در زمان معین درخواست کردن و بهش رسیدن..کدومش درسته . و یا زمان معین باید تعیین بشه برای براورده شدن خواسته؟

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1396/04/03 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

من از طریق قانون جذب تونستم به ماشین مورد علاقه ام برسم

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1395/12/08 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

بله نميشه كسي رو از صفر كيلومتر وادار كرد كه عاشقمون بشه ولي ميشه روابط رو بهبود بخشيد. مثل رابطه اي كه دو طرف به هم حس داشتند و بنا بر يك سري مسائل جزئي شايد خيلي از هم دور شده باشند. من خودم به شخصه واقعا برام ثابت شده. البته بازم بستگي به مجموع شرايط داره.ولي مثلا بعنوان نمونه بعد از چند ماه جدايي به صورتي كه هيچ احتمالي نميدادم كه دوباره حتي اتفاقي همديگرو ببينيم يه شب دست از غصه و ناله و نفرين برداشتم و دلم رو باهاش صاف كردم و قلبا دعا كردم كه هرطوري خوشبخت تره و با هركي ميخاد باشه و براش از خدا سلامتي جسم و روح ميخوام و از خدا خواستم اگه سوتفاهمي بين ماست برطرف كنه و در نهايت همه چيزو به خدا سپردم. دو روز بعد هم درحالي كه داشتم درموردش با دوستم صحبت ميكردم يبهم مسيج داد و همه چيز از سر گرفت.اين فقط يك نمونه بود.در شرايط مختلفي از قوانين فكري-معنوي يا همون قانون جذب در مورد رابطم استفاده كردم و ٨٪‏ جواب گرفتم

این نظر توسط زینب در تاریخ 1395/09/09 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

حس میکنم که درست میگید با این تفاوت ک فکر میکنم فرستادن انرژی مثبت ب افراز نتیجه میدهد اما اراده انها را سلب نمیکند...و من پیشنهاد بهتری دارم.جاهایی ک قانون جذب مثل این مورد ضعیف عمل میکند،اگر از خدا بخواهیم هزاران برابر نتیجه میگیریم...یعنی ان فرد را با تمنا از خداوند و امام زمان بخواهیم البته با توجه ب مصلحت ها ممکن است ب ان فرد نرسیم اما در عوض قوی ترین و بهترین مسیر را رفته ایم...

این نظر توسط یزدان در تاریخ 1395/09/06 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

سلام،من به قبل آشنایی با قانون جاذبه یه دانشجویه تازه فارق التحصیل بودم ،با اینکه تو دانشگاه ملی قبول شده بودم حتی واسه خرید جزوه هایه دانشگاه پول نداشتم،بعد آشنایی با قانون جاذبه خیلی چیزا عوض شد،تو پنج سال تونستم یه خونه و یه ماشین خوب بخرم،الانم یه شغل آزاد با درامد خوب دارم،با این قانون میشه همه چی رو جذب کرد بجز ادما😂،خیلی تلاش کردم که یه همسر مناسب پیدا کنم ولی نشد،حق با ایشونه،انسان ها اراده دارن مثل اشیا نیستن

این نظر توسط یزدان در تاریخ 1395/09/06 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

سلام،من به قبل آشنایی با قانون جاذبه یه دانشجویه تازه فارق التحصیل بودم ،با اینکه تو دانشگاه ملی قبول شده بودم حتی واسه خرید جزوه هایه دانشگاه پول نداشتم،بعد آشنایی با قانون جاذبه خیلی چیزا عوض شد،تو پنج سال تونستم یه خونه و یه ماشین خوب بخرم،الانم یه شغل آزاد با درامد خوب دارم،با این قانون میشه همه چی رو جذب کرد بجز ادما😂،خیلی تلاش کردم که یه همسر مناسب پیدا کنم ولی نشد،حق با ایشونه،انسان ها اراده دارن مثل اشیا نیستن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری