loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 39636 سه شنبه 1393/08/27 نظرات (13)

دانلود کتاب شریف سفینة البحار و مدینة الحکم و الآثار

تألیف شیخ عباس قمی قدّس الله نفسه

_ تحمیل كتاب سفينة البحار و مدينة الحكم و الاثار
_ تأليف: الشيخ عباس القمي
_ الناشر: دار الاسوة للطباعة والنشر
_ الطبعة: الثانية 1416

لینک دانلود

 دانلود و مطالعه این کتاب ارزشمند را به شما دانشمند محترم، توصیه می‌کنم.

ورود به سایت جامع ترجمه و شرح سفینة البحار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1400/04/05 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

چرا دانلود نمیشه چجوری دانلودش کنیم

این نظر توسط غلامحسن یوسفی در تاریخ 1396/05/23 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

من که ایمیل ندارم ومی خواهم عضو شوم بایدچه کنم ؟راهنمایی بفرمایید متشکرم

این نظر توسط جواداسماعیل پور در تاریخ 1396/01/16 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا کتاب همش عربیه چرا فارسی نداره

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/02/08 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
چگونه باید سفینة البحار را دانلود کنم؟
آیا رایگان است؟
آیا حتما باید ثبت نام کنم و عضو شوم؟
منظور از «نام اصلی» چیست؟
هر نامی مینویسم یک ایرادی میگیره، یا میگوید این نام کاربری وجود دارد و یا...
من نمیدانم در این گزینه چه چیزی باید بنویسم تا عضو شوم.
به این کتاب نیاز دارم، لطفا راهنمایی ام کنید.
فوری، فوری،
لطفا اگر میشود به ایمیلم جواب بدهید
پاسخ : سلام علیکم!
بله کاملاً رایگان است؛ صرفاً باید عضو بشید که من بررسی کردم دیدم در تاریخ 8 اردیبهشت 95 عضویت شما تأیید شده و مشکلی از این جهت وجود ندارد.
خدا نگهدار

این نظر توسط shapor در تاریخ 1395/02/01 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا دانلود نميشه

این نظر توسط Hasan dehparvar در تاریخ 1395/01/10 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

با سلام لطفاء بفرمایید ترجمه کتاب برای دانلود وجود دارد یا خیر
پاسخ : سلام!
تا جائی که من تحقیق کردم وجود نداره.

این نظر توسط Shadi در تاریخ 1394/08/09 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان من نمیتونم این کتاب را دانلود کنم میشه کمکم کنید؟؟؟
پاسخ : سلام علیکم!
امتحان کردم هیچ مشکلی نداره؛ بازم سعی کنید اگر نشد اطلاع بدید تا یه راه دیگه بگذارم پیش پاتون...

این نظر توسط Esmaeili در تاریخ 1394/08/01 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

سلام.متاسفانه من هرچی تلاش میکنم نمیتونم این کتاب رو دانلود کنم ممکن هست لینک دانلود رو برام بفرستید؟

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1394/02/05 و 13:02 دقیقه ارسال شده است

salam
vaghean be kar amad
mamnon

این نظر توسط ناصر در تاریخ 1394/01/29 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید معنی کتابو ندارین؟
پاسخ : سلام علیکم!
این کتاب، توسّط جناب آقای هادی صلواتی با عنوان «ترجمه سفینه البحار و مدینه الحکم و الآثار» توسط انتشاراتی «اوج علم» به فارسی برگردان شده است.
جهت خرید، به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.adinehbook.com/gp/product/6005165609
با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری