loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 629 یکشنبه 1391/08/14 نظرات (0)

السلام علیک یا أمیرالمؤمنین یا علی بن ابی طالب..

یکی از اعمال روز عید غدیر اجرای عقد اخوت میان مؤمنینه؛ عید غدیر ۱۳۹۱ خدا ۷ تا برادر خوب بِهِم داد که قرار شد پس از این تمام حقوق برادری را از هم ساقط کنیم الّا دعا و زیارت و شفاعت تا جایی که اگر یکی مون بهشتی شد بهشت نره تا همه را با خودش به بهشت ببره..

هر ۷ تاشونا می خوام معرفی می کنم تا هیچ وقت یادم نره..

  • حجت الاسلام سیّد محمد حسینی
  • حجت الاسلام قاسم حسینی
  • حجت الاسلام ابوالفضل معظمی
  • حجت الاسلام امیر کیانی
  • حجت الاسلام حسن ظفری
  • حجت الاسلام بنیامین نصر
  • و در آخر عبّاس غلامی

عقد اخوّت طعم شیرینی داره شما هم اگر دوست داشتید لزومی نداره تا سال دیگه صبر کنید می تونید هر وقت که خواستید اجراش کنید امّا در زمان های زیر بیشتر سفارش شده..

  • دوازدهم ماه مبارك رمضان
  • روز غدير (۱۸ ذي‌الحجه)
  • روز مباهله (۲۴ ذي‌الحجه)

شیوه:

دست راستشو می گیری می گی:

و اخَیْتُکَ فِى اللهِ وَ صافَیْتُکَ فِى اللّهِ وَ صافَحْتُکَ فِى اللّهِ وَ عاهَدْتُ اللّهَ، وَ مَلاَّئِکَتَهُ وَ کُتُبَهُ وَ رُسُلَهُ وَ اَنْبِی آئَهُ وَالاْئِمَّةَ الْمَعْصُومینَ عَلَیْهِمُ السَّلامُ، عَلى اَنّى اِنْ کُنْتُ مِنْ اَهْلِ الْجَنَّةِ وَالشَّفاعَةِ وَ اُذِنَ لى بِاَنْ، اَدْخُلَ الْجَنَّةَ لا اَدْخُلُها اِلاّ وَ اَنْتَ مَعى.

برادر شدم با تو در راه خدا و دوست با صفایت شدم در راه خدا و مصافحه کردم با تو در راه خدا و عهد کردم با خداو فرشتگانش و کتاب‌هایش و رسولانش و پیمبرانش و امامان معصومین علیهم السلامبر این که اگر من از اهل بهشت و اهل شفاعت بودم و اجازه‌ام دادند کهداخل بهشت گردم داخل نشوم جز با تو.

آنگاه برادر مؤمن بگوید: قَبِلْتُ ؛ قبول کردم

پس بگوید: اَسْقَطْتُ عَنْکَ جَمیعَ حُقُوقِ الاُْخُوَّةِ ما خَلاَ الشَّفاعَةَ وَالدُّعاَّءَ وَالزِّیارَةَ.

و ساقط کردم از تو تمامى حقوق برادرى را جز شفاعت و دعا و زیارت .

بعد هم تو همین کار را انجام می دی..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری