loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 838 یکشنبه 1393/10/07 نظرات (0)

عشق‌ورزی در حضور فرزندان

اگر دوست دارید بدانید تا چه میزان ابراز عشق و محبت به همدیگر در حضور فرزندانتان بی‌اشکال است این مقاله مفید را مطالعه کنید.

استاندارد تعیین کنید.

این وظیفه شما بعنوان پدر یا مادر است که یک الگوی خوب از رابطه سالم و توأم با عشق و محبت برای فرزندانتان بسازید و بوسیدن همدیگر در حضور فرزندانتان مهم‌ترین بخش عشق‌ورزی است. ابراز محبت والدین به همدیگر پیش چشم فرزندانشان خیلی مهم است، حتی اگر بچه‌ها به ظاهر از این کار شما خوششان نیاید. این ابراز محبت شما به آن‌ها اطمینان می‌دهد که والدینشان همدیگر را دوست دارند. همچنین آموزش‌هایی عالی در مورد عشق ورزیدن، ازدواج و محبت به آن‌ها یاد داده و آن‌ها را برای روابط احساسیشان در آینده آماده خواهد کرد.

چه میزان عشق‌ورزی غیرمجاز است؟

تا جایی که عشق‌ورزی‌هایی که در حضور فرزندانتان انجام می‌دهید طبیعت جنسی نداشته باشد، هیچ لطمه‌ای به زندگی و روحیات آن‌ها نخواهد زد. اما دقت کنید، بین ابراز محبت عادی و ابراز محبت جنسی تفاوت بسیار ظریف است که باید بر روی آن دقت زیادی داشت.

روابط درست را تمرین کنید.

زمانی که به تفاوت بین ابراز محبت و عشق طبیعی و عشق‌بازی با هدف جنسی، توجه داشته باشید، می‌توانید ارتباطات زیر را در حضور فرزندانتان با همسر خود تجربه کنید.

  • همدیگر را در آغوش بگیرید تا فرزندانتان بفهمند چطور باید همدیگر را دوست داشته باشند.
  • به همسرتان بگوئید که دوستش دارید و به آن‌ها نشان دهید که داشتن ارتباط کلامی باز چگونه می‌تواند باشد.
  • در خانه، دستان همدیگر را بگیرید. (در بیرون از منزل، کار خوبی نیست.)
  • در دور و بر خانه برای همه یادداشت‌های محبت‌آمیز بگذارید.
  • پیش بچه‌ها همسرتان را تحسین کنید.
  • موقع تماشای تلویزیون، روی مبل به یکدیگر، لم بدهید.

با اینکه ابراز عشق به همدیگر در حضور فرزندانتان برای آموزش روابط صحیح و سالم به آن‌ها الزامی است اما ممکن است متوجه شوید که فرزندتان به شدت شخصیتی احساسی پیدا کرده است که به همه افراد، از دوستانش گرفته تا حتی مرد پستچی ابراز محبت می‌کند. در چنین مواردی لازم است برای آن‌ها و ابراز محبتشان، مرز تعیین کنید و ارتباط آشکار خود و همسرتان را هم بازنگری کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری