loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 674 یکشنبه 1393/11/26 نظرات (0)

با وجود اتفاقات این روزها در فرانسه مبنی بر اسلام هراسی، کارگردان زن فرانسوی مسلمان شد. ازابیل ماتیک در شبکه اجتماعی خود نوشته است: بنده در آینده نزدیک به مراکش سفر خواهم کرد و در آنجا نام جدید و اسلامی خودم را انتخاب خواهم کرد.

به گزارش تارنمای مسعود رضانژاد فهادان به نقل از شیعه نیوز، کارگردان زن فرانسوی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: از آقای «هشام بهلول» بازیگر مراکشی که خبر مسلمان شدن بنده را در روزنامه های مراکشی منتشر کرد، تشکر و قدردانی می کنم. این خبر صحت دارد. «ازابیل ماتیک»

براساس این گزارش، ابتدا تروریست های وابسته به گروهک تکفیری «دولت صهیونیستی عراق و شام» موسوم به “داعش” در عملیات تروریستی شماری روزنامه نگار و فعال را به قتل رساندند.

بعد از آن هم یک روزنامه فرانسوی برای چندمین بار و به اصطلاح با هدف انتقام گرفتن از آن عملیات تروریستی، با انتشار کاریکاتوری توهین آمیز، ساحت مقدس نبی اکرم اسلام صلی الله علیه و آله را مورد اهانت قرار داد.

در پی این واکنش بی شرمانه و غیر منطقی این نشریه فرانسه، خانم «ازابیل ماتیک» کارگردان فرانسوی به دین مبین اسلام گروید.

وی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: از آقای «هشام بهلول» بازیگر مراکشی که خبر مسلمان شدن بنده را در روزنامه های مراکشی منتشر کرد، تشکر و قدردانی می کنم. این خبر صحت دارد.

خانم «ازابیل ماتیک» در ادامه مطلب خود در صفحه اش نوشت: “أشهد أن لا إله إلاّ الله وأنّ محمدا رسول الله”. بنده در آینده نزدیک به شهر “زاکوره” در مراکش سفر خواهم کرد و در آنجا نام جدید و اسلامی خودم را انتخاب خواهم کرد.

در پی انتشار این مطلب در صفحه این کارگردان فرانسوی، هزاران نفر از کاربران مسلمان در سراسر جهان در ذیل مطلب او، مسلمان شدنش را تبریک گفتند.

لینک فایل صوتی این خبر

پایان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری