loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابراهيمي در تاریخ 1394/03/30 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت همه رفقاي شهرك مهديه
به قول ميلاد يادش بخير
تمام ان پنج سالي كه در مهديه بودم سراسر خاطره هست خاطراتي با دوستاني عزيز
از همين جا از همه دوستان دعوت ميكنم بعد ماه رمضان تشريف بيارن رزوه مدفن پدر شاه عبدالظيم حسني خدمت همه رفقا باشيم به اميد ديدار

این نظر توسط امیرحسین صمدانی در تاریخ 1394/03/29 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد.
منطقه فهادان دقیقاکجامیشه؟
درعکس هادیدم سرهنگ جهانگیری هم اومدندبازدید؟
پس حتماجز محدوده ناحیه مقاومت امام رضا(ع)میباشد؟؟

این نظر توسط میلاد بابائی دارگانی در تاریخ 1394/03/16 و 12:17 دقیقه ارسال شده است

سلام!
یادش بخیر
ای کاش اون روزها یکبار دیگه تکرار میشد
روزهایی دوست داشتنی با کلی خاطرات فراموش نشدنی.
پاسخ : سلام میلاد عزیزم!
گرچه با نظر شما کاملاً موافقم امّا یه روز دیگه هم میاد که همه ما حسرت امروز را خواهیم خورد!!!!!
حسرت همین روزهای خوبی که الان قدرش را نمیدونیم؛ اگه میدونستی چقدر دوست دارم به سن و سال تو بودم امّا حیف؛ حیف که حتی به یک ثانیه قبل هم نمیتونیم برگردیم.

حتماً تماشای تصاویر این پُست، برای بسیاری از بازدیدکنندگان آن، بی‌مفهوم و گنگه ولی این تصاویر برای تک تک آدمهای داخلش، اونقدر عاطفه و احساس به همراه داره که بعید میدونم هیچ وقت بشه فراموشش کرد...

یکی از اهداف من از انتشار این تصاویر پر از خاطره این بود که بیشتر قدر زندگی و با هم بودن را بدونیم و باور کنیم لحظاتی که به آرامی یکی پس از دیگری از کنار هم عبور می‌کنند حتی اگه قدرشون را بدونیم بعدها مایه حسرتمون خواهد شد چه برسه به اینکه ساده از کنارشون عبور کنیم و قدرشون را ندونیم...

یکی از اون لحظات، همین نامه نگاری امروز من و شماست که تو تاریخ ذهنمون برا همیشه ثبت خواهد ماند و سال‌های سال حسرت تکرار این شب رهامون نخواد کرد.
برای اینکه خاطره امشب به کمال خودش نزدیکتر شه الان میام در خونتون؛ بدو در خونتونا باز کن که من اومدم...

این نظر توسط عبدالحمید محمدی نجف آبادی در تاریخ 1394/03/16 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
جالب بود ولی اگه ی توضیح مختصری راجع به هر عکسی زیرش نوشته شده بود ،خیلی بهتر بود. اخه من منظور دلتنگی استاد رو درست نفهمیدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری