loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1108 سه شنبه 1396/04/27 نظرات (0)

 

والدین چگونه مانع تکرار فاجعه آتنا برای فرزندانشان شوند؟!

 

طی تحقیقات صورت گرفته ۷۰ درصد از تجاوزهای جنسی توسط افرادی صورت گرفته است که آشنا بوده‌اند. عوارض ناشی از تجاوز جنسی می‌توانند بسیار دردناک و سرنوشت ساز باشد چرا که اضطراب، افسردگی، انزوا، گوشه‌گیری و ترس از حضور در جامعه و علاوه بر آن افت شدید عملکرد فردی در جنبه های مختلف از زندگی اجتماعی، تحصیلی و شغلی از آسیب‌های شایعی است که فرد مورد تجاوز دچار آن‌ها می‌شود. حال با یک روانشناس درباره عوارض روانی چنین تجربه‌ای به گفت و گو نشسته‌ایم و از وی خواستار شدیم تا توصیه‌هایی به قربانیان و نزدیکان آن‌ها داشته باشد تا بتوان از شدت این عوارض روانی کمی کاست.

سر دبیر بازدید : 447 دوشنبه 1396/04/12 نظرات (0)

 

زرده تخم‌مرغ، مقوی قلب و محرک نیروی جنسی

 

زرده تخم‌مرغ مقوی قلب و مغز است همچنین سبب تقویت نیروی جنسی می‌شود؛ تخم‌مرغی که زیاد جوشانده شود دیرهضم می‌شود و مناسب‌ترین، زودهضم‌ترین و خون‌سازترین شکل پخت تخم‌مرغ به‌صورت نیم‌برشت است.

مجله اینترنتی فهادان به نقل از تسنیم، غذائیت تخم‌مرغ شبیه گوشت است, بهترین تخم‌مرغ آن است که بزرگ باشد و در همان روز تخم‌گذاری مصرف شود.

jamejam بازدید : 929 دوشنبه 1395/10/27 نظرات (0)

 

همه چیز درباره بی نظمی قاعدگی زنان


نظم در دوران قاعدگی مقوله‌ای است که به جرات می‌توان گفت در سلامت جنسی بویژه در دوران باروری نقش بسیار مهمی دارد. منظور از نظم، نداشتن خونریزی غیرطبیعی است البته خونریزی غیرطبیعی در هر سنی ممکن است دیده شود.

با این حال این نوع خونریزی‌ها در زمان‌های خاصی از زندگی زنان بویژه در سال‌های اول شروع پریود، حوالی 35 سالگی که پریودها کوتاه‌تر می‌شوند و نیز با نزدیک‌شدن به سنین یائسگی، شیوع بیشتری دارند. همچنین گاهی پریود اصلا اتفاق نمی‌افتد یا خونریزی خفیف‌تر یا شدیدتر می‌شود.

jamejam بازدید : 833 شنبه 1395/10/18 نظرات (0)

پیچش بیضه از تشخیص تا درمان

سلامت جنسی

پیچش بیضه از اورژانس‌های پزشکی است که اگر در مدت شش ساعت عمل جراحی نشود، سبب از بین رفتن بیضه می‌شود.

بیضه دارای یک طناب یا بند است که به آن آویزان است و داخل این طناب شریان بیضه وجود دارد که مسئول خون‌رسانی به بیضه است. حالا اگر بیضه دچار چرخش شود، طناب نیز می‌چرخد و شریانی که به بیضه خون می‌رساند به علت پیچیدن دور خود مسدود می‌شود و اگر جریان خون شریانی هر عضوی قطع شود، آن عضو در عرض چند ساعت از بین می‌رود.

footofan_Saeide بازدید : 937 دوشنبه 1395/10/13 نظرات (0)

مردان از ناباروری بی‌خبرند!

جدیدترین آمار نشان می‌دهد که مردان از خطرات ناباروری اطلاعی ندارند.

طبق مطالعاتی که به تازگی انجام شده است، بسیاری از مردان عوامل خطرسازی که منجر به ناباروی آنها می‌شود را نمی‌شناسند.

در آمار جدید، مردان کانادایی توانستند تنها نیمی از فعالیت‌ها و عوارض پزشکی که ممکن است بر تعداد اسپرم‌ها آسیب برساند و منجر به کاهش باروری شود را شناسایی کنند.

سر دبیر بازدید : 1002 جمعه 1395/10/10 نظرات (0)

علائم ابتلا به ویروس HIV در مردان

ویروس HIV ممکن است تا سال‌ها در بدن مخفی بماند و علائم ورود این ویروس به بدن کار چندان راحتی نیست.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویروس HIV می تواند از طرق مختلف مثل تماس با سرنگ خونی، مقاربت، تماس با بزاق دهان فرد بیمار و راه هایی از این دست از فرد بیمار به افراد سالم منتقل شود.

این ویروس باعث نابودی سلول های CD4 در بدن می شود که عنصری مهم در سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شوند و در اثر نابودی آنها بدن قادر به مقابله با ویروس ها، عفونت ها و باکتری ها نیست و به تدریج باعث ابتلا به "سندروم نقص سیستم ایمنی اکتسابی" یا همان ایدز (AIDS) می شود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری