loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 6723 جمعه 1393/08/02 نظرات (4)

دانلود سخنرانی حجة الإسلام معمار منتظرین

با موضوع "عبد صالح"

پیرامون حضرت عباس علیه السلام

::..لینک دانلودها..::

 شماره 1  شماره 2 شماره 3  شماره 4  شماره 5  شماره 6  شماره 7  شماره 8  شماره 9  شماره 10
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاظم در تاریخ 1396/11/04 و 0:16 دقیقه ارسال شده است

سلام . بنده دنبال سخنرانی های شبهای پنج شنبه حاج آقای معمار هستم. اگر کسی در دسترس داره ممنون میشم در اختیار بنده هم بزاره. که استفاده کنم.
پاسخ : سلام.

به این صفحه مراجعه کنید. این سایت هم مال خودمونه که سخنرانیهای حاج آقا هفته به هفته توش بارگذاری میشه.

http://porbazdidtarinha.ir/post/1091

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/11/03 و 22:03 دقیقه ارسال شده است

سلام.من خیلی دنبال سخنرانی های استاد معار هستم ولی چیز زیادی پیدا نکردم.لطفا شما اگه به غیر از این سخنرانی که گذاشتید،سخنرانیهای دیگه هم دارید از ایشون برام بفرستید،تشکر
ایمیل. 1995.hashemi@gmail.com

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/12/03 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

سلام من دنبال یه سخنرانی از ایشون هستم مال سال 90 ماه رمضان که در مورد اتفاقات قیامت رجعت و پس از ظهور خیلی هم گشتم اما پیدا نکردم شما می تونید کمکم کنید . ممنون
پاسخ : سلام علیکم!
نه متأسفانه؛ ندارم.

این نظر توسط یا فاطمه زهراء در تاریخ 1393/10/03 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

عشقم حاج اقا معمار منتظرین !!!
پاسخ : سلام!
ایشون فوق العاده هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری