loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1851 پنجشنبه 1395/04/03 نظرات (0)

 دردِ سر فرستادن فیلم و عکس سکسی برای دیگران

دختری جوان شکایتی را مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی به پلیس فتا ارائه کرد. در بررسی اظهارات او مشخص شد مدتی‌ قبل از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی آشنا شده و با پیشنهاد او برای ازدواج، مدتی با هم ارتباط داشتند که این فرد شیاد با اغفال وی تعدادی از تصاویر و فلیم‌های خصوصی‌اش را به دست آورده و در پی قطع‌شدن ارتباط آنها، این فرد با ارسال پیام با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی درخواست رابطه نامشروع کرده و با بی‌توجهی شاکی وی تعدادی از فیلم‌ها و تصاویر خصوصی وی را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک ‌سری تحقیقات فنی در فضای سایبر، محل اختفای متهم را در یکی از مناطق شهر مشهد ردزنی و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بازرسی از مخفیگاه این فرد چند قبضه اسلحه گرم، چند دستگاه دوربین فیلم‌برداری و تعداد زیادی قطعات و لوازم الکترونیکی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ جهانشیری اظهار کرد: ادله دیجیتال کشف‌شده برای بررسی‌های فنی بیشتر به آزمایشگاه فنی ادله دیجیتال پلیس فتا منتقل شد و تحقیقات درباره دیگر جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: هویت ها در فضای سایبر پنهان است شهروندان در دوست یابی و مراودات سایبری خود باید نهایت وقت را داشته باشند و به افرادی كه با نیت های شوم ولی دوست نما خود را معرفی می کنند اعتماد نكنند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1395/04/04 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

چرا پلیس فتا برای یکبار هم که شده نمیا زوجایی که در فضای مجازی اشتا شدن و ازدواج هم کردنو با یه امار به مردم اطلاع بده همچنین اینم بگه کسانی که به این وسیله ابروشونم رفته چند نفرن ؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری