loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1657 دوشنبه 1394/01/03 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم
جزوه 1 جزوه 2 جزوه 3 جزوه 4 جزوه 5 جزوه 6 جزوه 7 جزوه 8

ارتباط با ما: fahadan.org@gmail.com

∴ امام سجّاد علیه السّلام فرمودند:

حَقُّ سائِسِكَ بِالعِلمِ، التَّعظيمُ لَهُ و التَّوقيرُ لِمَجلِسِهِ و حُسنُ الاِستِماعِ إلَيهِ.

حق استاد تو اين است كه بزرگش دارى و محضرش را محترم شمارى و با دقّت به سخنانش گوش بسپارى.

علّامه حسن‌زاده‌ آملی نقل کرده‌اند: بنده حریم اساتید را بسیار، بسیار حفظ می‌کردم. سعی می‌کردم در حضور استاد به دیوار تکیه ندهم، چهار زانو بنشینم، حرفی را زیاد تکرار نکنم، چون ‌و چرا نمی‌کردم که مبادا سبب رنجش استاد شود.

دوستان خوبم سلام!

بچه ها، آشنایی با تک تک شما برای من افتخار بزرگیست که بابت آن خدای منان را شاکرم. از آنجایی که بخش قابل توجهی از ارتباط من و شما در قالب کلاس درسی شکل می‌گیرد مطلب زیر تقدیم می‌گردد.

عزیزان! من سعی می‌کنم به موقع سر کلاس حاضر شوم شما هم در عوض سعی کنید 5 دقیقه قبل از شروع درس در کلاس حاضر باشید به گونه ای که آخرین نفر، شما نباشید.

باور کنید اگر دوستی ما در جایی غیر از کلاس درس بود بیشترین انعطاف را نسبت به رفتارهای یکدیگر، نشان می‌دادیم اما... .

ادامه اش برای بعد

موفق باشید.


 

عکس با برخی از دوستان خوبم در گروه دوشنبه‌ها ساعت 13 تا 15

دانشگاه بنیان - درس تفسیر - رضانژاد _ سال 92&93 _ ترم اول

دانلود عکس با کیفیت اصلی _ با تشکر از عکاس محترم، خانم حجتی

 


 

عکس با برخی از دوستان خوبم در گروه سه‌شنبه‌ها ساعت 15 تا 17

دانشگاه بنیان - درس تفسیر - رضانژاد _ سال 92&93 _ ترم اول

دانلود عکس با کیفیت اصلی _ با تشکر از عکاس محترم، خانم ؟؟؟ (بازم یادم رفت)

 


 

عکس با برخی از دوستان خوبم در گروه چهارشنبه‌ها ساعت 13 تا 15

دانلود عکس دوم با کیفیت اصلی _ با تشکر از عکاس محترم

 


 

عکس با برخی از دوستان خوبم در گروه دوشنبه‌ها ساعت 15 تا 17

!!


اعلام نمرات نهایی گروه‌های پنجگانه درس تفسیر و شرح نهج‌الفصاحة

 

گروه 1 گروه 2 گروه 3 گروه 4 گروه 5

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری