loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 7110 جمعه 1394/01/07 نظرات (4)

آیا زوج‌ها باید از فیلم‌های پورنو استفاده کنند؟

خیلی وقت‌ها ممکن است بشنوید که زن و شوهری برای برانگیختن میل جنسی خود به اتفاق هم یک فیلم پورنو تماشا کرده‌اند. اما ما فارغ از مسائل شرعی آن بلکه فقط بعنوان یک مؤسسه آموزش خانواده اعتقاد داریم که این کار برای زندگی زناشویی بسیار مخرّب است. ممکن است سؤال کنید که چرا ما مخالف کاری هستیم که اینقدر لذت‌بخش است.

تماشای فیلم‌های پورنو، معمولاً حس فرد را نسبت به همسر خود، کم می‌کند.

هنرپیشه‌های فیلم‌های پورنو، جوان، چابک و خوش‌هیکل هستند. سن آن‌ها در فیلم هیچ وقت بالا نمی‌رود، وزنشان هم اضافه نمی‌شود، پوستشان چروک بر نمی‌دارد و بدنشان شل نمی‌شود. آن‌ها می‌توانند در وضعیّت‌ها و حالاتی سکس کنند که فقط بندبازان حرفه‌ای می‌توانند بدنشان را به آن حالات در آورند و به نظر می‌رسد که هر کاری که طرفشان حین سکس با آن‌ها بکند برایشان لذت‌بخش است.

تعداد خیلی کمی از زوج‌ها می‌توانند این خیالات را در سکس واقعی خود در هر سنّی که باشند پیاده کنند حتّی اگر همسرتان چون هنرپیشه‌های فیلم‌های پورنو بتواند آنگونه که در آن فیلم‌ها می‌بینید چابکی کند امّا مطمئن باشید بعد از ۳۰ سالگی دیگر همسرتان برایتان جذابیّت نخواهد داشت.

وقتی با چنین خیال‌پردازی‌هایی، ذهنتان را پر کنید دیگر نمی‌توانید با همسرتان تحریک شوید. در نتیجه، کسی که باید دوستش بدارید، تحسینش کنید و با او تحریک شوید به نظرتان پیر و به درد نخور می‌آید.

فیلم‌های پورنو اعتماد به نفس همسرتان را پایین می‌آورد.

وقتی همسرتان به خاطر حساسیت‌زدایی جنسی نتواند شما را تحریک کند، معمولاً برای تحریک کردن خود از فیلم‌های پورنو استفاده می‌کنید. در اکثر موارد، زن برای خوشایندی همسرش این فیلم‌ها را تحمّل می‌کند. اما خیلی از زن‌ها از اینکه شوهرشان دیگر با آن شور و احساس به آن‌ها نگاه نمی‌کند، در هم می‌شکنند. متعجّب می‌مانند که چه عیب و ایرادی دارند که دیگر نمی‌توانند شوهرشان را تحریک کنند. اینجاست که اعتماد به نفس آن‌ها خدشه‌دار می‌شود. مطمئناً هیچ شوهر فهمیده‌ای دوست نخواهد داشت که چنین اتفاقی برای همسرش بیفتد.

آیا ممکن است این نقش‌ها عوض شود؟ هر چیزی در زندگی ممکن است. با اینکه مردی ممکن است تصور کند که با زنی ازدواج کرده که هر مردی آرزویش را دارد، از دست رفتن اعتماد به نفس در مرد‌ها هم به‌‌ همان اندازه مخرّب است. پس هیچ زنی نباید با استفاده از فیلم‌های پورنو به جای شوهرش خود را تحریک کند.

نتیجه اینکه:

توصیه ما برای زوج‌های جوان این است که از استفاده از این فیلم‌ها برای تحریک خود و همسرشان خودداری کنند و سعی کنند فقط و فقط از همسرشان لذت ببرند و بس.

منبع: سایت مردمان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed maleki در تاریخ 1394/03/13 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اگر زوجین از ناتوانی جنسی زجر بکشند با تجویز دکتر اشکالی ندارد ولی بهتراست جدا ازهم ببینند.مثلا شخصی معتاد که توانایی جنسی خود را از دست داده است باید با تجویز پزشک خود را ریکاوری کند

این نظر توسط محسن موذنی در تاریخ 1394/02/30 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام خداقوت
به نظر بنده حتی متاهل ها هم حق دیدن ندارند چون خدا فرموده چشماتون رو ازز حرام ببندیدی و نگاه حرام تیری مسموم از تیرهای شیطان است. حالا آیا ما با متاهل شدن، به افراد دیگر هم محرم میشویم که بخواهیم ببینیم؟

این نظر توسط عبدالحمید محمدی نجف آبادی در تاریخ 1394/02/14 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

سلام
منم کاملا موافقم ، و این رو میدونم که برای ساخت این فیلم ها،هزینه ها خرج میشه و داروها و تجهیزات زیادی مصرف میشه تا بتونه بیشترین جلب توجه رو داشته باشه و ایده ال به نظر برسه، که صد البته امکان انجام اون برا خانواده ها میسر نیست و قطعا باعث از دست دادن اعتماد به نفس میشه

این نظر توسط آخرین بازمانده در تاریخ 1394/01/10 و 14:47 دقیقه ارسال شده است


تماشای این ویدئو ها علاوه بر پایین آوردن اعتماد به نفس طرفین,بنیان خانواده ها فرو می پاشد و باعث بی اعتمادی طرفین به یکدیگر می شود و توقعات بی جا را در خانواده ها بالا می برد!

دقیقا مثل فیلمهای ایرانی که در هنگام تماشا مبل ها و وسایل شکیل در خانه های بازیگران فیلم ها دیده می شود این فیلم ها نیز تقریبا چنین نقشی را ایفا می کنند و توقعات یک زوج یا یک خانواده را از هم بپاشد.با اندک دقتی می توان این را فهمید!

از اطلاع رسانی شما سپاسگذارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری