loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
Pariya بازدید : 721 سه شنبه 1395/09/30 نظرات (0)

یاد بگیرید چطور خودتان را سرگرم کنید!

همیشه غر می‌زنید که حوصله‌تان سر می‌رود؟ آیا می‌دانید چطور خودتان را در اوقات فراغت سرگرم کنید؟ ما به شما کمک می‌کنیم تا برای خود سرگرمی بسازید!

آیا از شروع کردن یک سرگرمی، صرف چندصدهزار یا گاهی میلیون‌ها تومان پول برای آن و در نهایت رها کردنش پس از چند ماه خسته شده‌اید و مدتی بعد، دوباره همین روند را برای یک سرگرمی جدید انجام داده‌اید؟ در این مطلب، سعی داریم به شما کمک کنیم تا سرگرمی‌هایی پیدا کنید که به آنها بچسبید و رهایشان نکنید. با ما همراه باشید.

مرحله اوّل: اول از همه با خودتان تصمیم بگیرید که دوست دارید سرگرمی مورد نظرتان فیزیکی یا روحی/خلاقانه باشد.

مرحله دوم: اگر فرضاً دوست دارید سرگرمی منتخب شما فیزیکی باشد، از خودتان بپرسید که در چه محیط‌هایی احساس راحتی بیشتری می‌کنید.

اگر دوست دارید خودتان را به چالش بکشید، اوضاع کمی فرق دارد. در این صورت، باید محیط‌هایی را انتخاب کنید که هم به اندازه کافی چالشی باشد و هم از نظر زیبایی برای شما رضایت به همراه داشته باشد.

  • اگر آب را دوست دارید اما با اقیانوس و دریا مشکل دارید، از آن فرار نکنید. موج‌سواری کنید و این کار را رها نکنید. اگر هم فکر می‌کنید که خسته می‌شوید، باید بگوییم که یاد گرفتن این ورزش به این سادگی‌ها نیست و طول می‌کشد. هر چه بیشتر آن را ادامه دهید، مهارت بیشتری کسب می‌کنید و کمتر دلتان می‌خواهد بی‌خیال آن شوید یا دوباره همان کسی شوید که از اقیانوس فرار می‌کرد. برای فرار از هزینه‌های اولیه و یادگیری آسان‌تر این ورزش، به مدرسه‌های موج‌سواری بروید اما نه آنهایی که به گردشگرها سرویس می‌دهند و مخصوص آنها هستند. آنها فقط به شما سواری روی آب را می‌آموزند و نه بیشتر. بیشتر افراد قبل از رسیدن به آخرین مرحله و غلبه بر یک موج فرخورده و حلقه‌ای این کار را ترک می‌کنند.
  • همین داستان برای بیشتر ورزش‌های طبیعی مانند کوهنوردی، صخره‌نوردی، موج‌سواری و غیره نیز صدق می‌کند.

 

مرحله سوم: اگر سرگرمی مورد علاقه شما خلاقانه است، به دنبال باشگاه‌ها و انجمن‌های مورد علاقه خود باشید و چند جلسه‌ای در آنها شرکت کنید. کمی آزمون و خطا لازم است چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و به آن بچسبید و ادامه دهید.

مرحله چهارم: هیچ وقت سراغ سرگرمی‌هایی که حس منطقی در مورد ادامه دادن آنها در آینده ندارید نروید.

 

برگرفته از: wikiHow

تهیه شده توسط سایت فوت و فن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری