loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 901 جمعه 1393/07/18 نظرات (14)

دوستان سلام!

عید ولادت با سعادت امام هادی علیه السلام را به همه شما تبریک عرض می‌کنم.

بچه‌ها یادتونه دو سال پیش، اون آدم (به اصطلاح آدم) خبیث، چقدر به این امام مهربانمون توهین کرد تا آنجا که به اسم این امام جلیل، رپ اجراء کرد؛ لطفاً در بخش نظرات، ارادت خودتون را به امام هادی علیه السلام، که همه هستی فدای یه سر سوزن، خاک پای او، به اشتراک بگذارید.

یا علی....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/08/16 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

در پیام مفصل اوّلی، اسم ایشان را خصوصی نوشته بودم


از نظر اخلاقی کار درستی نیست که عموم ببینند.
پاسخ : سلام علیکم!
ایراد از سایته؛ لطفاً مطالب خصوصیتون را برام پیامک کنید.
در هر صورت پیامک مد نظر، حذف گردید.
ممنون که اطلاع دادید.

این نظر توسط سید احمد سجادی در تاریخ 1394/08/16 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

آداب و القاب اهل بیت (مثل عبدالعظیم حسنی) را با نام دیگران آلوده نسازید:
لابد در مکاسب محرّمۀ شیخ انصاری(ره) در بحث "حرمت مدح مَن لا یستحقّ المدح" این حدیث را از معصومین(ع) خوانده اید:
إِذَا مُدِحَ مَن لا یَستَحِقُّ المَدحَ، اهْتَزَّ الْعَرْشُ وَ غَضِبَ الرَّبُّ.
((هرگاه مدح شود کسی که مستحقّ مدح نیست، عرش خدا به لرزه می آید و خداوند غضب میکند))
پاسخ : خیلی ممنون؛ چشم.
پاسخ : اصلاح کردم.

این نظر توسط احمد در تاریخ 1394/08/16 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام. بحسب اتفاق چون نظر آقای نادری را بالای صفحه نظرات دیدم جلب توجه کرد. به این صفحه که آمدم چیز دیگری دیدم که متأسفانه بسیار از شما ناامید شدم. شما به آن شخص منافق و گناهکار - که خودتان میدانید منظورم کیست - لقب شریف "عبدالعظیم حسنی" را داده اید؟! چه ننگی بالاتر از این؟! شما هرگز امر بمعروف و نهی از منکر نکرده و نمیکنید و تمام حرفهایی که راجع به رضا حسنی به من گفتید ساختگی بود!! اینگونه خداوند مشت شما را باز کرد. ان شاء الله با ایشان محشور شوید. و باز هم ثابت شد که تمامی برخوردهای بی ادبانۀ این انسان پلید بی تقوی، با صلاحدید و مشاورۀ خود شما بوده است. وگرنه بجای اینکه پیامک من و تماس من که استادتان بودم را جواب ندهید، با این فرد گنهکار مردم آزار قطع رابطه میکردید. حشرکما الله معا!
والسلام علی اهل الاسلام. سید احمد سجادی
پاسخ : سلام علیکم!
خیلی ممنون؛ تشکر.

این نظر توسط امین نادری در تاریخ 1394/08/16 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام!
خسته نباشید.
حالتون خوب استاد
دلم تنگ شده بودگفتم خبری بگیرم ازتون...
پاسخ : علیکم السلام!
زنده باشید؛ لطف دارید؛ همچنین....

این نظر توسط میلاد بابایی دارگانی در تاریخ 1393/07/21 و 15:27 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان!
عید همگی مبارک...
من اتقی الله یتقی ومن اطاع الله یطاع ومن اطاع الخالق لم یبال سخط المخلوقین ومن أسخط الخالق فقمن أن یحل به سخط المخلوقین
هر کس از خدا بترسد مردم از او بترسند،هر که خدا را اطاعت کند از او اطاعت کنند، وهر که مطیع آفریدگار باشد باکی از خشم آفریدگار ندارد و هر که خالق را به خشم آورد باید یقین کند که به خشم مخلوق دچار می شود.
پاسخ : عید همه خصوصاً عید شما....

این نظر توسط رضا حسنی در تاریخ 1393/07/19 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

امام هادى عليه السلام به حمّاد رازى فرمودند: إذا أشكَلَ عَلَيكَ شَى ءٌ مِن أمرِ دينِكَ بِناحِيَتِكَ ، فَسَلْ عَن عَبدِ العَظيمِ بنِ عَبدِاللّه ِ الحَسَنِيِّ عليه السلام ؛

امام هادى عليه‌السلام به حمّاد رازى فرمودند: هرگاه در قلمرو خود در كار دين به مشكلى دچار شدى، آن را با عبد العظيم حسنى در ميان بگذار.
سلام استادم
عیدتون مبارکشکلک
پاسخ : سلام علیکم!
عید شما هم مبارک آقای حسنی.

این نظر توسط سید در تاریخ 1393/07/19 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

سلام
ایام بر شما هم مبارک.
التماس دعا
پاسخ : سلام خانم شفیعی!
تشکر.

این نظر توسط محمود نادعلی در تاریخ 1393/07/18 و 16:52 دقیقه ارسال شده است

سلام حجاقا
من هم این عید را تبریک عرض میکنم خدمت عقل کل عالم بشریت صاحب الزمان وشما و دوستانتان
پاسخ : علیکم السلام!
این لحن، فقط برازنده یه نفره: جناب آقایِ محمود نادعلی
یه کف مرتب به افتخارش...

این نظر توسط مسعود رضانژاد فهادان در تاریخ 1393/07/18 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام بر همه خصوصاً دوستانی که به عشق امام هادی علیه السلام پیام گذاشتند. خواهش من اینه که بقیه دوستان هم به کوری دشمنان اهل بیت علیهم السلام، با کامنت‌های زیباشون، امثال شاهین نجفی را خوار و ذلیل‌تر کنند.
به یک حدیث زیبا از امام هادی علیه السلام توجه کنید:
این حدیث برای من خیلی آموزنده بود...
إِنَّ الظَالِم الحَالِم یَكادُ أَن یُعفَی عَلی ظُلمِه بِحِلمه و إِنَّ المُحِقَّ السَّفِیه یَكادُ أَن یُطفِئ نُورَ حَقِّهِ بِسَفهِه.
ستمكار بردبار، چه بسا كه بوسیله حلم و بردباری، از ستمش گذشت شود و چه بسا حق دار نابخرد، كه با سفاهت خود ، نور حق خویش را خاموش كند.
تحف العقول، ص483

این نظر توسط ابوالفضل معظمی در تاریخ 1393/07/18 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

آقای فهادان سلام
النّاسُ فِی الدُّنیا بِالأَموالِ وَ فی الآخِرَةِ بِالأَعمالِ
مردم در دنیا با اموالشان و در آخرت با اعمالشان هستند

بحارالانوار، ج78، ص 368
پاسخ : علیکم السلام آقای معظمی!
تشکر، عید شما هم مبارک.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری