loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1137 یکشنبه 1395/04/20 نظرات (0)

آیا هیتلر به همراه معشوقه برزیلی خود تا ۹۵ سالگی در آمریکای جنوبی زندگی می‌کرد؟

هیتلر یکی از دیکتاتورهای معروف جهان است که پس از انتشار خبر خودکشی‌اش، مردم سراسر جهان نفس راحتی کشیدند. با این حال، در کتابی در مورد زندگی‌نامه هیتلر داستان چیز دیگری است.

زمانی که بحث از یک ظالم، دیکتاتور و یک قاتل است، نام آدولف هیتلر به ذهن خطور می‌کند. وی نمادی از ترس و نفرت در طول تاریخ است. زمانی که خبر خودکشی وی منتشر شد، مردم سراسر جهان احساس آرامش پیدا کردند. با این حال، حالا یک موضوع جالب منتشر شده که فرضیات فعلی را نادرست می‌داند.

هیتلر با معضوقه خود تا سن 95 سالگی

آیا هیتلر به همراه معشوقه برزیلی خود تا ۹۵ سالگی در آمریکای جنوبی زندگی می‌کرد؟
طبق نوشته‌های فردی به نام سیمونی رینه گوریرو (Simoni Renee Guerreiro)، نویسنده‌ کتاب «هیتلر در برزیل - زندگی و مرگ»، هیتلر در پناهگاه خود خودکشی نکرده، بلکه از طریق آرژانتین به پاراگوئه فرار کرده و در نهایت در یک شهر کوچک در ایالت ماتو گروسو واقع در برزیل ساکن شده است.

هیتلر نام خود را تغییر داده و با دوست دختر برزیلی خود به زندگی خود تا ۹۵ سالگی ادامه داده است!
ظاهراً آدولف هیتلر پس از ورود به آمریکای جنوبی، نام خود را به آدولف لیپزیک تغییر داده است. ۱۲٬۰۰۰ بومی ساکن در شهر ناسا سنورا دو لیورامنتو، وی را «آلمانی پیر» خطاب می‌کردند.

طبق گفته‌های نویسنده این کتاب، وی در این منطقه‌ به دنبال یافتن گنج بوده و از نقشه‌‌‌ گنجی که دوستان واتیکانی‌اش به وی داده بودند، استفاده می‌کرده است. ظاهراً وی از دوست دختر برزیلی‌اش برای مخفی کردن هویت واقعی و نژادپرستش استفاده کرده است.

هیتلر با معضوقه خود تا سن 95 سالگی

سیمونی رینه معتقد است هیتلر در پناهگاهش نمرده و درخواست آزمایش دی‌ان‌ای داده تا صحت ادعاهایش بررسی شود!
سیمونی رینه که یک یهودی برزیلی است قبول ندارد که هیتلر با شلیک به خودش، خودکشی کرده است. وی به دنبال دریافت مجوز نبش قبر لیپزیک است. سیمونی رینه می‌خواهد دی‌ان‌ای لیپزیک را با دی‌ان‌ای خویشاوندان هیتلر مطابقت دهند.

سیمونی زمانی که عکسی قدیمی از لیپزیک را دید و شباهت وی به هیتلر را مشاهده کرد، مشکوک شد!
تمام ویژگی‌های لیپزیک از نظر سیمونی با هیتلر هم‌خوانی دارد. وی می‌گوید هیتلر عمداً نام خانوادگی لیپزیک را انتخاب کرده؛ زیرا لیپزیک نام محل تولد آهنگساز مورد علاقه‌ هیتلر، باخ، بوده است.

وی ادعاهای خود را با عکسی فتوشاپی ثابت می‌کند. سیمونی از طریق فتوشاپ، یک سبیل بر روی عکس قدیمی آدولف لیپزیک قرار داده و آن را با عکس‌های موجود آدولف هیتلر مقایسه می‌کند. ظاهراً عکس فتوشاپ شده لیپزیک با عکس هیتلر کاملاً مطابقت دارد. حالا سیمونی مطمئن است که آدولف لیپزیک و آدولف هیتلر یک نفر هستند و می‌خواهد ادعا‌ی خود را یک بار برای همیشه از طریق آزمایش دی‌ان‌ای ثابت کند.

با این حال، این نظریه کاملاً دور از ذهن است و با واکنش سرد مورخان مواجه شده است.

لطفاً پیش از ترک، نظر فراموش نشود!

  • منبع خبر : UNB
  • مترجم: سرکار خانم پریا اقدامی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری