loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
Pariya بازدید : 639 جمعه 1395/10/17 نظرات (0)

آیا سفید کردن دندان‌ها با کیت‌های سفیدکننده مضر است؟

به تازگی کیت‌هایی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند که به شما کمک می‌کنند در خانه و بدون مراجعه به دندان‌پزشک، رنگ دندان‌های خود را چند درجه سفیدتر کنید؛ اما آیا استفاده از این کیت‌ها مضر است؟

با توجه به روند رو به رشد به اشتراک‌گذاری عکس در رسانه‌های اجتماعی، همه افراد دوست دارند تصویر زیباتری از خود به اشتراک بگذارند. شاید برای این کار از فیلتر استفاده کنید؛ اما برای بهبود تصویر خود در دنیای واقعی چه می‌کنید؟

یکی از روندهای پرطرفدار در سال ۲۰۱۶، سفید کردن دندان‌ها بود که البته همچنان ادامه دارد. برای این کار دو راه وجود دارد؛ مراجعه به دندان‌پزشک و استفاده از کیت‌های آماده سفیدکننده دندان. بیشتر افراد روش کیت‌های آماده را انتخاب می‌کنند که سریع‌تر و ارزان‌تر است.

اگرچه کیت‌های سفیدکننده دندان در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند؛ اما باید بگوییم استفاده بیش‌ازحد از این کیت‌ها برای دندان‌ها مضر است. دندان‌پزشکان هشدار دادند که نباید به خاطر راحتی و کم‌خرج‌ بودن این کیت‌ها، از آن‌ها زیاد استفاده شود.

مسئله اینجاست که برخی از این کیت‌ها حاوی پراکسید و بی‌کربنات هستند که اثرات مخربی بر روی مینای دندان می‌گذارند. در صورت استفاده بیش‌ازحد از این محصولات، با گذشت زمان دندان‌های شما حساس و فرسوده می‌شوند.

بنابراین بهترین کار این است که هنگام خرید کیت‌های سفیدکننده به ترکیبات آن نگاه بیندازید یا نزد یک دندان‌پزشک بروید تا فرایند سفید کردن دندان‌ها را به شکل تخصصی و حرفه‌ای انجام دهد.

برگرفته از: rmhealthy
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری