loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 899 چهارشنبه 1396/01/30 نظرات (0)

 

چگونه اندروید Nougat را همین‌ الان دانلود [و نصب] کنیم؟

 

اندروید ۷ Nougat اکنون منتشرشده و برای بسیاری از دستگاه‌ها قابل‌دسترسی است، بدین معنا که شما می‌توانید به‌آسانی آن را آپدیت نمایید.

برای بسیاری از موبایل‌ها، شما اندروید ۷ را آماده می‌یابید. درصورتی‌که برخی دستگاه‌ها نظیر Google Pixel, Pixel XL Nexus 5X, Nexus 6P و بعضی دستگاه‌های Android One می‌توانند ‌نرم‌افزار Android O را نیز دانلود کنند.

اگر موبایل یا تبلت شما در رده دستگاه‌های آماده برای اندروید ۷ نیست، پیگیر مقاله ما راجع به تاریخ انتشار اندروید Nougat و آخرین اطلاعات برای آپدیت آن باشید. در حالت کلی، هرچه دستگاه شما جدیدتر باشد، شما زودتر می‌توانید اندروید Nougat را امتحان کنید.

گوشی‌های جدید هوشمند گوگل، Google Pixel و Google Pixel XL نیز با اندروید ۷ Nougat همگام شده‌اند. هم‌چنین اکنون برای LG G5، Moto Z  و Moto Z Force Moto G4 و Moto G4 Plus هم قابل‌دسترسی است. گوشی‌های Xperia X و Xperia X Compact سونی نیز اندروید ۷ Nougat را دریافت کرده‌اند و هم‌چنین ورژن جدیدی به نام اندروید ۷٫۱٫۱ نیز با آپدیت‌ها و حل برخی مشکلات منتشرشده است.

به‌هرحال اندروید Nougat ارزش امتحان کردن را دارد. به دلیل اضافه کردن چندین قابلیت جدید مانند باز کردن چند پنجره به‌صورت هم‌زمان که به شما اجازه اجرای ۲ برنامه به‌ صورت هم‌زمان را می‌دهد یا قابلیت پاسخ دادن مستقیم به اخطارها بدون ترک صفحه‌ای که در ‌آن هستید و یک منوی تنظیمات سریع جدید.

هم‌چنین پیشرفت‌هایی در اندروید حاضر مانند کارایی بهتر باتری با Doze Mode و اجرای بهتر حاصل‌شده است.

این‌ها تنها برخی از قابلیت‌های اندروید جدید بودند- پس بدون فوت وقت، چگونگی دانلود اندروید Nougat را ببینید.

قبل از دانلود و نصب اندروید ۷ Nougat باید چه کنید؟

ابتدا، شاید شما بخواهید از دستگاه خود back up بگیرید.

این نسخه تمام ‌شده اندروید Nougatست که منتشرشده، اما همیشه شانسی برای اشتباه جلو رفتن کارها در حین پروسه وجود دارد و داشتن back up شمارا قادر می‌سازد به‌راحتی و سریع به نسخه قبلی اندروید خود بازگردید.

از وجود قابلیت back up در دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. برای این کار به منو تنظیماتbackup رفته و گزینه‌های ‘ Backup my data’ و’Automatic restore’ را روشن نمایید.

هم‌چنین می‌توانید از عکس‌های خود با وصل کردن دستگاه خود به یک کامپیوتر با USB, بک‌آپ بگیرید و سپس تلفن خود را بر روی ویندوز یا Mac OS X ببینید، در فولدر DCIM بگردید و فولدر یا محتوای آن را کپی کنید.

برای اطمینان از کامل بودن backup راهنمای جامع ما را چک کنید.

چک کردن آپدیت

هنگامی‌که شما آماده بودید، باید از آماده بودن موبایل یا تبلت خود نیز اطمینان حاصل کنید. دستگاه‌های Nexus 6, Nexus 5X, Nexus 6P, Nexus 9, Nexus Player, Google Pixel C and Android One  اولین دریافت‌کننده‌های اندروید Nougat خواهند بود. اما همگی آن‌ها روز اول آپدیت نخواهند شد.

آپدیت مقررشده که در هفته‌های آتی می‌آید و برخی شرکت‌ها کمی دیرتر آن را دریافت خواهند کرد. گوگل توضیحات بیشتری ارائه نکرده است. پس تا اینجا اگر شما یکی از دستگاه‌های بالا رادارید، تنها کافی است پیگیر باشید.

مشخص است زمانی که اندروید Nougat برای دستگاه شما قابل‌دسترسی باشد، شما بایستی یک هشدار دریافت کنید.

اگرچه شما می‌توانید به‌صورت دستی نیز آپدیت‌ها را چک کنید. بدین‌صورت که به منوی تنظیمات رفته و وارد بخش درباره تلفن شوید. سپس آپدیت سیستم یا آپدیت نرم‌افزار را انتخاب نمایید.

چگونه اندروید Nougat را مجبور به آپدیت کنیم؟

حتی اگر شما یک دستگاه جدید Nexus دارید، ممکن است آپدیت اندروید ۷ Nougat را نبینید؛ اما می‌توانید آن را با ورود به برنامه Android Beta مجبور به آپدیت کنید.

با اینکه اندروید ۷ Nougat در حال حاضر تکمیل‌شده، با ورود به برنامه Beta می‌توانید اولویتی برای بهبود اندروید Nougat دریافت نمایید.

برای ثبت‌نام به وب‌سایت Android Beta رفته و گزینه عضویت دستگاه» را انتخاب کنید. شما به نسخه جدیدتر   Google Nexus  احتیاج خواهید داشت. هنگامی‌که ثبت‌نام شدید، بایستی یک آپدیت را بر روی دستگاه خود مشاهده کنید.

دانلود اندروید Nougat

بنابراین چه شما یک هشدار دریافت کرده و چه به‌صورت دستی چک کرده و متوجه در دسترس بودن اندروید Nougat برای دستگاه خود شده‌اید، تبریک میگوییم. الآن تنها به دانلود و نصب آن نیاز دارید. به‌صورت ساده، راهنمای صفحه را دنبال کنید، اما ابتدا مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و هم‌چنین میزان مناسبی شارژ باتری دارید.

درواقع، کار عاقلانه این است که در هنگام آپدیت، گوشی یا تبلت خود را متصل به شارژ نگه‌دارید. هم‌چنین شما بایستی زمانی را انتخاب کنید که کار ضروری با دستگاه خود نداشته باشید، چراکه ممکن است مدتی قادر به استفاده از آن نباشید.

حالا تنها نیاز است کمی صبور باشید و قبل از اینکه بسیار طولانی شود، دستگاه شما یک ورژن جدید و جذاب اندروید را اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری