loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1159 یکشنبه 1396/04/25 نظرات (1)

 

چرا نباید بیش از ۵۵ ساعت در هفته کار کرد؟

 

متخصصان قلب و عروق در یک مطالعه جدید تاکید کردند که ساعات کاری زیاد در هفته خطر بروز مشکلات قلبی را تشدید می‌کند.

 

به نقل از ایسنا، بر اساس این مطالعه که در مقیاسی بزرگتر از گذشته انجام گرفته، محیط‌های کاری که فرهنگ معمول در آنها ساعات کاری زیاد در طول روز است نه تنها بر زندگی اجتماعی کارمندان تاثیر سوء دارد بلکه سلامت قلب آنها را نیز تهدید می‌کند.

در این مطالعه آشکار شد کارمندانی که در هفته بیش از ۵۵ ساعت کار می‌کنند در مقایسه با آنهایی که بین زمان کار و زندگی تعادل برقرار کرده‌اند ۴۰ درصد بیشتر در معرض ابتلا به شایعترین نوع آریتمی قلبی موسوم به "فیبریلاسیون دهلیزی" هستند.

به نوشته گاردین، این یافته حاصل مطالعات متخصصان دپارتمان اپیدمیولوژی در کالج دانشگاه لندن روی الگوهای شغلی ۸۵ هزار و ۴۹۴ زن و مرد عمدتا میانسال از کشورهای انگلیس، دانمارک، سوئد و فنلاند است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omid در تاریخ 1396/04/26 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

چرا؟#مهدی رستم پور#همجنسگرا،به پیشکسوتان عرصه خبرنگاری تهمت،افترا،بهتان می زند.این رفتار رغتبار او از زمان مرحومان بهمنش و لطیف ادامه داشته تا کنون که رسیده به اقایان روشن زاده،قریب ومسعود بهنود.
صادق هدایت نوشته است انسان هایی که حرمت نگاه نمی دارند و مرتب سعی بر ایجاد تنش و بی حرمتی و بی ادبی می کنند بر 2 دسته تقسیم می شوند. البته این 2 دسته از میان افرادی می باشند که از خود و از وجود خود مایه ای ندارند و باید فرد و یا افرادی برای تحریک آنها وجود داشته باشند.
صادق هدایت گفته است این 2 دسته یا افرادی هستند که با صحبت های دیگران شیر می شوند و دست به اشتباه و بی حرمتی می زنند و یا اینکه افرادی هستند که این بار خر می شوند و آنها نیز با صحبت های دیگران مرتکب بی حرمتی و ناسزا گوییی می شوند.
از دید صادق هدایت هر دوی این 2 دسته به دلیل اینکه از خود مایه ای ندارند و با تحریک دیگران واکنش نشان می دهند، در رده انسان ها قرار ندارند و از این رو است که هدایت آنها را به 2 حیوان متفاوت تعبیر کرده است.
حال و روز این روزهای برخی از افراد، در دنیای روزنامه نگاری خارج از ایران نیز بی شباهت با شیر و خر مورد نظر صادق هدایت نیست. #مهدی رستم پور خبرنگاری که آوازه #همجنسگرایی اش تا سالن های ورزشی #ایران نیز رسیده است، این روزها یک بار کار خر را انجام می دهد و روز دیگر شیر می شود.
یک روز او از بزرگ مردهای تاریخ روزنامه نگاری ایران مرحومان بهمنش ولطیف انتقاد می کند و روز دیگر اراجیفی در خصوص اقایان روشن زاده،قریب و بهنود را مطرح می کند و نکته اینجاست که او در همه این مسیرها از خود مایه ای ندارد و افرادی هستند که او را یا شیر می کنند یا خر، تا بوسیله او به خواسته های خود برسند.
البته خبرنگار همجنسگرا نیز ظاهرا از این وضعیت ناراضی نیست و سعی بر این دارد افت و کم اطلاعی خود را از ورزش ایران و جهان با انعکاس مطالبی بی ربط به ورزش و کذب لاپوشانی کند.
رستم پور که این روزها سرگرمی و تمام دار و ندارش شده است چند فالوور در تلگرام، در پایان راه کاری خود، هم به قهرمانان ملی صدمه می زند و هم افرادی مانند استاد بهنود را دروغگو می خواند.
بنده از این طریق به این دوست خبرنگار عرض می کنم، هر خبرنگاری روزی می آید و روزی هم تاریخ مصرفش تمام می شود، اما یاد آن خبرنگاری به خوبی خواهد ماند که حقیقت را بیان کرده باشد و در عمر کاری خود مرتب شیر و خر نبوده باشد.
امروز آقای بهمنش به ابدیت پیوست، اما از او همواره به نیکی یاد خواهد شد، حال تو که در مقابل بهمنش نمره ات صفر هم نیست، آیا به این فکر کرده ای که مابقی عمر خود را چگونه سپری خواهی کرد و از تو چه خواهند گفت؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری