loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 628 یکشنبه 1393/09/09 نظرات (2)

 

انتصاب شکست و موفقیّت به چه کسی باشد؟


این یک توصیه روانی-تبلیغی است که هرگاه عدم موفقیتی در سازمان، مشهود بود، قبل و بیشتر از همه، خودتان را مقصر بدانید. چون بالأخره رئیس یا فرمانده است که در موفقیت و عدم‌موفقیت، نقش محوری و اساسی دارد.

 

با این وجود سعی کنید موفقیت‌ها را به جمع نسبت دهید. شما هرچه هم فردی قوی باشید بالأ خره یک نفر هستید و موفقیت، مرهون یک تلاش دست‌جمعی است.

 

مهم این است که شما در عمل و بیان، موفقیت‌ها را به جمع نسبت دهید و علناً آن‌را به زبان بیاورید. در سازمان‌هایی که یأس، رکود و بی‌تفاوتی و احیاناً پس‌روی در موفقیت وجود دارد، تبین موفقیت‌ها و مانوردادن روی آن و إلقاء روحیه، نقش مهمی در احیاء روحیات کاری دارد.


شکست زیردستان را شکست خود، اما موفقیت‌های آن‌ها را از خودشان بدانید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گودرز حسینی منجزی در تاریخ 1394/03/27 و 10:27 دقیقه ارسال شده است

به هرجهت در یک سازمان موفقیت وشکست متعلق به همه افراد است که در سازمانی که شکست میخورد یک بیماری رخنه کرده و اگر آن قسمت سازمان خود را سریع ترمیم نکند آن سازمان دچار مشکل جدی می شود که مدیر سازمان باید نقص را پیدا و آن را ترمیم نماید . نهایتا مسئولیت با مدیر است ولی برای اینکه یک سازمان پویا داشته باشیم تمام افراد سازمان باید کارکرد مناسبی داشته باشند

این نظر توسط مهدی زینلی در تاریخ 1394/02/09 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

اگه شخص از یک گروه مرتکب اشتباهی میشود مطمنن کل اون گروه در این اشتباه نقش داشتند و تنبیه برای اون شخص تنها نیست و همه گروه با یک دلی اون مشکل را برطرف کنند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری