loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 749 یکشنبه 1391/10/10 نظرات (1)

بیانیّّه ای در برائت از عُلیا ماجده المهدی و گلشیفته فراهانــی

 

ما مسلمانان و شیعیان در مورد "علیا ماجده المهدی" ("قرّة العین" دوّم، دختر عریان مصری) و گلشیفته فراهانی و رفتارهای زشت ایشان چه می گوییم؟!

"علیا ماجده المهدی" این دختر مرتدّ مصری (همانند قرّة العین ملعونه) از خانواده ای مسلمان پدید آمد، و در آغاز، از آنانی بود که خداوند، صفای روح و استعداد نیکو و تیزهوشی بسیار به او عنایت فرمود؛ و این می توانست سبب بالا بردن شأن و مقام وی در میان بانوان نجیب و پاکدامن جهان اسلام باشد. نیز، دختری بود که در روزگار عمرش، آثار شگفت و غریبی از آیات الهی مشاهده نموده و در قلبش رخدادهای عجیبی را تجربه کرده بود. لیکن عاقبت، مورد حسادت شیطان واقع شد. گویا شیطان بر سینه اش کوفت و در قلبش دمید و آب دهان خویش در دهانش انداخت که او را این چنین مرتدّ و بی دین و جهنمی کرد! و ما از او و از عاقبت بد او و زشتی رفتار و گفتارش بیزاری می جوییم... - هرچند همواره متأسف و گریان هستیم بر گمراهی و بدبختی چنین دختری از گوشت و خون خود ما مسلمانان، که مستعدّ رشد و مقام والایی بود، ولی این چنین مرتدّ و بی دین و جهنمی شد! - از آنرو که خود، پیمان فطرت پاک را شکست و مصداق این آیۀ کریمه گشت:

((واتلُ علیهِم نبأ الّذي آتیناهُ آیاتِنا فانسلخَ منها، فأتبَعَه الشَّیطانُ فکان من الغاوین؛ و لو شِئنا لرَفعناهُ بها و لکِنّه اَخلدَ إلی الأرض وَ اتّبعَ هواه...))

(و بخوان بر آنان داستان آن کس (بلعم باعور - عابد بنی اسرائیل) را، که ما از آیات خود (اسم اعظم و استجابت دعا) به او دادیم، ولی خود را از آن آیات کنار کشید، پس شیطان در پی گمراهی او برآمد و عاقبت از گمراهان شد؛ و اگر می خواستیم (و خودش می خواست) او را به سبب این آیات و نشانه ها، مقامی والا می بخشیدیم، لیکن وی خود به زمین پست چسبید و پیروی از هوای نفس خویش کرد...) (الأعراف: ۱۷۵-۱۷۶).

همین گونه، "علیاء ماجده المهدی" شکار حسادت شیطان مفسد شد و به مکتب فاسد "فمینیسم" (زن پرستی) گرایید؛ هم خود گمراه شد و هم دیگران را گمراه کرد؛ هم خود فاسد شد و هم بسیاری از زنان و دختران غافل و گناهکار جهان معاصر را به فساد کشید. وی بارها با لخت و عریان ظاهر شدن در انظار مردم، خود را نمونۀ دوّم "قرّة العین" ملعونه - زن بدکار بابی مذهب - قرار داد؛ بلکه خود را از هر موجودی پست تر و ذلیل تر ساخت... سپس به کتاب بزرگ خدا "قرآن کریم" اهانت روا داشت... و حرمت قرآن را شکست، و البته خود را شکست، و قبل از هر چیز، فطرت خود را کشت! و دین و دینداری و پیامبری پیامبران و خداوندی خداوند جهانیان را انکار کرد، و اینگونه مصداق این فرمایش خداوند روشنگر شد:

«لَتجدَنَّ أشدَّ الناس عَداوةً للّذین آمنوا...الّذین أشرکوا...»؛ و براستی، خواهی یافت شدیدترین مردم را در دشمنی با مؤمنان،... آنانکه مشرک و کافِر شدند...) (المائدة:۸۲).

درست، در مقابل این نکبت و مصیبت، مشاهده می کنیم که برخی از خواهران ارمنی ما (ارامنه) - با آنکه مسیحی هستند - به مقدّسات اسلام و حکم حجاب، احترام می گذارند. چنانکه، دوشیزه "وارتانوش" Վարտանուշ (Vartanush) - که هم سن همین "علیا ماجده المهدی" است - با چادر سفید و حجاب کامل، در مقبره علامه مجلسی - اعلی الله مقامَه - (در اصفهان) مکرّر حاضر شده و پیوسته گریه کرده و با اصرار، شفای مادر مسیحی خود را که مبتلا به سرطان سینه (پستان) بوده از علامه مجلسی می خواهد! پس مشاهده می کنند که تومور یا غده سرطانی مذکور، رفته رفته کوچکتر شده و در عرض دو هفته، کاملاً محو می شود و مادر شفا می یابد! که این را باید از کرامات علامه مجلسی شمرد که شامل حال مسلمان و مسیحی و غیر ایشان نیز می شود...

 و در اینجا می گوییم:

ای "علیا ماجدة المهدی"؛ ای "گل شیفته فراهانی"؛ ای هر آن کس که با حجاب و عفاف بانوان مخالف هستی!! این خانم (وارتانوش ارمنی) یک دخترست؛ تو نیز یک دختر هستی!!

او مسیحی است و تو - پیش از ارتداد و بی دینی - مسلمان بودی!!

او با حیا و محجوب و با حجاب است و چادر بر سر کرده؛ اما تو لخت در انظار مردم و عریان در ملأ عامّ هستی!!

پس در مورد تو و او چنین باید گفت که:

بخوان و بیاندیش!! بنگر و گریه کن بر بدبختی خود و بر فطرت بیچاره و از دست رفته ات!! که خداوند فرماید:

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْ‌تَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّـهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَ يُحِبُّونَهُ...»؛ ای مسلمانان، هر کس از شما مرتدّ شود و از دین اسلام رو گردان گردد، پس خدا بزودی قومی را جایگزین شما خواهد ساخت که خودش آن ها را دوست دارد و آن ها نیز خدا را از صمیم دل دوست دارند... . (المائدة:۵۴).

«و لتجدنَّ أقربَهُم مَوَدَّةً للّذین آمنوا الّذین قالوا إنّا نصارَی؛ ذلک بأنّ منهم قِسّیسین و رُهباناً و أنّهم لا یستکبرون؛ و إذا سَمِعوا ما اُنزِل إلی الرّسول ترَی أعیُنَهُم تفیض مِنَ الدّمع ممّا عرفوا من الحقّ...»؛ و براستی که خواهی یافت دوست ترین مردم را با اهل ایمان، آنانکه گویند "ما مسیحی هستیم"؛ این، به آن سبب است که در میان ایشان، دانشمندان دینی و عابدانی هستند که هیچگاه تکبّر و خودپسندی ندارند؛ و چون بشنوند آنچه را که ما بر رسول خود نازل کردیم، می بینی که چشمان ایشان پر از اشک می شود، به سبب آنچه که از حقّ می فهمند... . (المائدة:۸۲)

و بالاخره می فرماید:

«َلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ‌ اللَّـهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ؟ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلُ فطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ كَثِيرٌ‌ مِّنْهُمْ فاسِقونَ»؛ آیا زمان آن نرسیده که آنانکه ایمان آورده اند، دلهاشان به یاد خدا خاشع و هراسان شود؟ و حقیقت آنچه را که فرستاده بپذیرند! و نباشند مانند آنانکه قبلاً کتاب برای آنها نازل شد؛ پس زمانی طولانی بر آنها گذشت و قسیّ القلب و سنگدل شدند و بسیاری از ایشان به بدکاری گراییدند!. (الحدید:۱۶).

و در خاتمه خِطاب به بانوی مجتهده، شادروان مرحومه سیّده بانو امین اصفهانی (که خدا خاکش را عِطرآگین فرماید) گوییم:

"خدایت بیامرزد ای بانو امین اصفهانی! خوشا بحالت که دیگر روی این کره خاکی نیستی تا ببینی زنان لخت و دختران برهنه امروزی را...

خدایت بیامرزد که آن زمان که زنده بودی، ایشان را نهی می کردی از اینکه مو یا صورت خود را نزد مرد اجنبی مکشوف سازند، حال آنکه همان ها امروز دیگر اِبائی ندارند از اینکه حتی در ملأ عامّ و در انظار عموم، کشف عورت کنند!! چه رسد به نزدیکان خودشان!!...".

و السّلامُ علی مَن اتّبَعَ الهُدَی (سلام بر آنکس که پیروی از هدایت کند) (طه:۴۷).

سید احمد سجادی - دی ماه ۱۳۹۱ ه. ش.

 


 بیانیّّه ای عربی در برائت از عُلیا ماجده المهدی و گلشیفته فراهانــی

ماذا یقول المسلمون و الشیعة في أمر "علیاء ماجدة المهدي" (البنت الکاشفة العاریة، "قرّة العَین" الثانیة) و أفعالها الشنیعة؟!

امّا بعد، فکانت هذه المرتدّة "علیاء ماجدة المهدي" أیضاً من بیوتات المسلمین بمصر، و کانت في أوّل الأمر ممّن أنعم الله علیها بصفاء روحها و حُسن استعدادها و قوّة فطانتها التی کادت تُسبِّبُ ترفیعَ شأنها فی عالَم البنات النجیبة و النِّسوان العفیفة المؤمنة؛ و کانت من البنات اللاتي قد رأت في أیّام دهرها غرائبَ من آیات ربّها، وعجائبَ من مُحَدَّثات قلبها؛ لکنّ الشیطان حسدها، فرفس فی صدرها و نفخ فی قلبها و نفث فی فمها، فارتدّت و صارت من أصحاب النار ساقطة فی سقرَ؛ و نحن نتبرَّأ إلی الله تعالی منها و من سوء خاتمتها و قبح فعالها و شَین مقالها... - و إن کنّا لم نزَل نحزن و نبکي علی ضلالتها و شقاوتها، و لم یزل عزیزٌ علینا أن نری بنتاً مسلمةً - مستعدّة للرَّفعة و الارتقاء، مشارکة معنا فی اللحم و الدِّماء - ارتدّت و هکذا صارت من أصحاب الجحیم! - حیثُ قد نکثت عهدَ فطرتها السّلیمة، و صارت مصداقاً لهذه الآیة الکریمة:

((واتلُ علیهِم نبأ الّذي آتیناهُ آیاتِنا فانسلخَ منها (أی کرهها و خرج منها) فأتبعه الشیطان فکان من الغاوین؛ و لو شِئنا لرفعناه بها و لکنّه اخلد إلی الأرض و اتّبع هواه...))

(الأعراف: ۱۷۵-۱۷۶)

(و الآیة نازلة في بلعم باعور من عُبّاد بنی إسرائیل)

فهکذا بدت أیضاً "علیا ماجده المهدی" صیدَ حسدِ الشیاطین المُفسِدَة، و لحقت بالنَّسَویّة الفاسدة (فمینیسم)، فضلّت و أضلّت، و فسدت و أفسدت کثیراً من نساء العالَم المعاصر و البنات الغافلات العاصیات؛ فظهرت کاشفة عاریة في أعیُن الناس کَراراً؛ و صارت بهذا الفعال، ثانیة "قرّة العَین" البابیّة الفاسدة الملعونة، بل جائت أدنی و أسفل من کلّ شیء... ثمّ أهانت بکتاب الله العظیم، القرآن الکریم... فهتکته بل هتکت نفسَها و أهلکت فطرتها قبل کل شیء وأنکرت النبوّة و الدّین و ربوبیّة إله العالمین، و أظهرت العداوة و البغضاء للمسلمین، و جائت مصداقاً لقول الرّبّ المُبین:

((لَتجدنَّ أشدَّ الناس عداوةً للّذین آمنوا...الّذین أشرکوا...)) (المائدة:۸۲).

هذا! و في قِبال هذه الرّزیّة، قد رأینا أنّ ((بعض أخواتنا الأرامنة)) - من النصارَی - و هي "وارتانوش" Վարտանուշ (Vartanush) - و هی تِربُ "علیا ماجدة المهدی" - قد حضَرَت ((مُحجَّبة بالمِلایة البَیضاء)) في مزار العلاّمة المجلسيّ - أعلی الله مقامه - في اصفهان (قلب ایران) کَراراً و بکت مِدراراً و طلبت شِفاءَ أمِّها النصرانیّة المبتلاة بسرطان الثدي من المجلسیّ إصراراً. فما زال تتضائل و تنحلّ و تضمحلّ الغدّة الثدییّة، فبرئت و تشفـَّت بعد اُسبوعَین! و هذا من کَرامات العلاّمة المجلسیّ الشاملة للمسلم و النصرانیّ و غیرهما...

و ههنا نقول:

یا "علیا ماجدة المهدی" - و یا "گل شیفته فراهانی" و یا کلَّ من خالف الحجاب و العفاف! - هذه (وارتانوش الارمنیة) بنت و انتِ بنت!!

هذه نصرانیّة و انتِ - قبل الارتداد - کنتِ مسلمة!!

و هذه محجوبة محجّبة بالمِلایة و انتِ کاشفة عاریة علی الملأ!!...

فهذا شأنکِ و شأنها:

اقرئي و تدبّري!! انظري و ابکي علی نفسک الضائعة و فطرتک اللهیفة:

((يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَن يَرْ‌تَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّـهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَ يُحِبُّونَهُ...))

(المائدة:۵۴)

((و لَتَجِدَنَّ أقربَهُم مَوَدَّةً للّذین آمنوا الّذین قالوا إنّا نصارَی؛ ذلک بأنّ منهم قِسّیسین و رُهباناً و أنّهم لا یستکبرون؛ و إذا سَمِعوا ما اُنزِل إلی الرّسول ترَی أعیُنَهُم تفیض مِنَ الدّمع ممّا عرفوا من الحقّ...)) (المائدة:۸۲)

- و بالأخرة یقول سبحانَه و تعالی:

((أَلَمْ يَأْنِ لِلَّذِينَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِكْرِ‌ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ؟ وَلَا يَكُونُوا كَالَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ مِن قَبْلُ فطَالَ عَلَيْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ كَثِيرٌ‌ مِّنْهُمْ فاسِقونَ)) ﴿الحدید:۱۶).

و فی الختام نقول مخاطِبینَ "السّیّدة المجتهدة امین الاصفهاني" (عطّرَ اللهُ تربتَها الطاهرة):

"رَحِمَکِ اللهُ أیها السیدة المجتهدة (بانو) أمین الاصفهانی"! طوبَی لکِ حیثُ لستِ علی وجه الارض حتی ترَی هذه النساء الکاشفات و البنات العاریات؛ 

رحمکِ الله حیثُ کنتِ قد نهَیتِهنّ عن کشف الشَّعر و الوجه للأجانب، و ها هنّ أولاءِ لا یأبَینَ أن یکشفن عن فروجهن علی الملأ!! فضلاً عن الأقارب!!...".

((والسّلام علی من اتّبع الهدی)) (طه/۴۷).

السید احمد السجادی (عفا الله عنه)

صفر المظفر ۱۴۳۴ ه. ق.

تمّت الرّسالة

 


 بیانیّّه ای انگلیسی در برائت از عُلیا ماجده المهدی و گلشیفته فراهانــ

What do Muslims & Shiites say against “Olia Mageda Almahdi” or Alia Mageda Elmahdi (the naked bare girl in the nude!! & the second of “Qurratu'l-`Ayn” the cursed!!) with her disgraces & scandals & ignominies?

This apostate backslider young girl was also from Egyptian Muslims’ home. In the beginning, she was one of those whom God had bestowed on a lot of inner serenity & purity of heart, and was a gifted talented teenager & a keen girl. This great blessing & opportunity of God might raise her spiritual knowledge & her social rate between the decent women & the chaste religious girls. And she was one of those girls that had observed during her life a lot of divine marvelous events & wonderful inspirations by her heart. However Devil envied her jealously, so he beat her chest & pushed her over & breathed on her heart & spat at her mouth, then she got apostate & went back to the worst condition falling down into Hell-Fire... And now we are fed up with her & disgusted with her bad behavior & ill speech. God preserve us from such an awful consequence! Although we’re really sorry & we always cry for such a lost talented girl that became misled & unfortunate, and it’s constantly regrettable for us to lose such a gifted Muslim girl that might be fortunate & blissful, and she was from our meat & blood; but she got hellish so easily! Since she broke her inborn promise! And she became an evidence or an applicability of this blessed verse:

“Relate to them the story of that to whom We sent Our signs, but he passed them by, so Satan (Devil) followed him up, and he went astray. If it had been Our will (and if he also wanted himself), We should have elevated him with Our signs; but he inclined to the earth, and followed his own vain desires...”, The Holy Quran, Al-A'raf, verses ۱۷۵ - ۱۷۶. (This verse is about the conclusion of “Bal’aam Baa’our” the worshipper of Israel’s tribe).

And thus “Olia Mageda Almahdi” got hunted by the jealousy of Devils the seditious! And she jointed to the spoiled feminism, so became misled & misled others! And she became corrupted & corrupted a lot of the ignorant guilty women & girls of the contemporary world! She appeared again & again in the public view naked in the nude! And she got the second of “Qurratu'l-`Ayn” the cursed prostitute “Babi woman”!! but baser than any thing... Then she insulted the holy book of the glorious God: noble Quran!... but she really insulted herself & killed her conscience before anything! And denied the fact of divine prophecy & religion & Lordship of the Lord of the worlds! And she manifested her hatred & feud & enmity against Muslims & all believers and she also became an evidence or an applicability of this blessed verse of God the greatest manifester:

“Strongest among people in enmity to the believers will you find ... those who became Pagans...”, The Holy Quran, Al-Ma'ida, verse ۸۲.

But, unlike this sorrowful disaster, we have observed “some of our Armenian sisters”– of Christians– e.g. Miss. Vartanush  (Վարտանուշ) who is the same age as this pagan (Olia Mageda Almahdi) - that attended the shrine of “Allamah (Very Learned) Majlesi” (May God raise his spiritual state) – in Isfahan/the heart of Iran – frequently & she cried weeping as rainy clouds & asked for curing her Christian mother’s chest or breast cancer insistently... until the malignant tumor started depleting & decreasing & fading & at last the mother was cured after two weeks praying by this girl there! And it’s one of “Allameh Majlesi”s spiritual wonders which applies to Muslims & Christians etc...

Now we say:

O “Olia Mageda Almahdi”...!!

O “Golshifteh Farahani”...!!

O every one who oppose or act against “girls’ & women’s veil & covering & chastity & modesty”...

Note! This is an Christian Armenian girl, but you were a Muslim girl or woman – before your apostasy & backsliding!! – and she is so polite & modest & covered with such a white nice prayer veil, and you’re naked in the nude in public!!...

Thus this is your status & her status:

Read & be thinking! Deliberate! Observe & cry for your lost wilted soul  & for your poor innate conscience! Read:

“O ye who believe! if any from among you turn back from his Faith, soon will Allah produce a people whom He will love as they will love Him...”, The Holy Quran, Al-Ma'ida, verse ۵۴.

“... And nearest among people in love to the believers will you find those who say, "We are Christians": because amongst these are men devoted to learning and men who have renounced the world, and they are not arrogant...”, The Holy Quran, Al-Ma'ida, verse ۸۲.

And at last God asks:

“Has not the Time arrived for the Believers that their hearts in all humility should engage in the remembrance of Allah?! and of the Truth which has been revealed (to them)?! and that they should not become like those to whom was given Revelation aforetime, but long ages passed over them and their hearts grew hard?! For many among them are rebellious transgressors.”, The Holy Quran, Al-Hadid, verse ۱۶.

“... And peace to all who follow guidance!” (Ta-Ha, verse ۴۷)

Writer:

“Sayyed Ahmad Sajjadi”

(a young of Isfahan / Iran)

The End of the year ۲۰۱۲.

At the end, we say to the late lady “Mrs. Amin Isfahani” – May God make fragrant her pure soil:

“God bless your soul, o Lady & Gentlewoman Amin Isfahani! Happy are you that aren’t alive on the ground now until you observe these naked women & nude girls with bare bodies!

God bless your spirit, since you were permanently forbidding & prohibiting them from letting their hair or face be uncovered to strange men & boys. Take note of them now! They aren’t now ashamed or embarrassed anymore of being seen with their uncovered sexual genital organs & nakedness & privy parts in public; aside from their family!!”.
“The End”

http://aramenevamajlesi.persianblog.ir

http://shahab-hedayat.persianblog.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/10/01 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم. تشکر از لطف همیشگی و سلیقۀ زیبای شما. بنده را شرمنده میکنید. اجرتان با خدا و اهل بیت رسول خدا صلوات الله علیهم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری