loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 599 جمعه 1393/11/03 نظرات (0)

شباهت یک نانوایی در ورامین و سیاست این روزهای عربستان

در روزهای اخیر، خبرگزاری رسمی دولت، خبر از تعطیلی یک واحد نانوایی داد که جرم آن، تنها فروش نان به قیمت پائین‌تر از نرخ مصوب بود.

این نانوایی در منطقه خیرآباد شهرستان ورامین به دلیل فروختن نان با قیمتی کمتر از نرخ مصوب، توسط کارگروه آرد و نان ورامین پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد. این برخورد در حالی صورت گرفته است که بنا بر اعلام مسئولین جرم این نانوایی:

این واحد نانوایی، نان بربری را ۱۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت مصوب می‌فروخت و روزهای پنجشنبه نیز نان را بصورت رایگان و صلواتی به مردم عرضه می‌کرد.

هر چند که پیش از این برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی اقدام به تحسین نانوایان با انصاف کرده بودند اما به نظر می‌رسد که این انصاف برای نانوای ارزان فروش دردسر ساز شده است.

نکته قابل تامل اینکه مهم‌ترین عامل پلمپ این مغازه شکایت دیگر نانوایان ورامینی بوده است. زیرا گفته می‌شود با شکایت عده‌ای از واحدهای خبازی شهرستان، کارگروه آرد و نان ورامین نسبت به پلمب این واحد نانوایی اقدام کرده است.

امّا...

امّا مگر بناست در پی هر شکایتی، برخوردی صورت گیرد پس اگر فردا روز، یک مغازه املاکی در جایی کمتر از نرخ مصوّب شما، کمیسیون گرفت بروید آن را هم پلمپ کنید.

گاهی این ارزان‌فروشی‌ها دلالت بر آن دارد که شاغول اتحادیه‌ شما در تعیین نرخ مصوّب، کج است.

راستی...

این روزها عربستان، هم ارزان‌فروش شده است سیاست خارجی و وزارت نفت شما با او چه کرد؟!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری