loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 654 چهارشنبه 1393/11/15 نظرات (2)

پاسخ سید موسی میرمدرسی به خرمشاهی بر سر انطباق ذوالقرنین

  • آيا مراد از ذوالقرنين كورش است؟ نوشته بهاء الدين خرمشاهي

لینک دانلود

  • كوروش، هرگز ذوالقرنين نيست! نوشته سيد موسي ميرمدرس در ردّ نظریه آقای خرمشاهی

لینک دانلود

به همّت: تارنمای مسعود رضانژاد فهادان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاگرد در تاریخ 1393/11/19 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد
دیگه جواب نظر زیاد نمیدینا سابق هر کسی که نظر میداد یک جوابی می دادید ولی الآن نه البته حق میدم دور از جان یک عده زبان نفهم حرف های بی جا از بی سوادیشان میزنند که جوابشان خاموشیست.
اما اونایی که با رعایت ادب نظر میدن بد نیست یه جوابی داده بشه نظر خودم رو نمیگم.در کل زیاد دیدم که خیلی ها با رعایت قانون ادب نظر گذاشته اند و سوال پرسیدن اما جوابی داده نده به اونا پیشنهاد بنده اینه که جواب به این دسته نظرات داده بشه خوبه همین
به قول اکبر عبدی موریـــــــــــــــَّد باشید شکلک
پاسخ : علیکم السلام!
تشکر می‌کنم که من و سایت فهادان را فراموش نکردید. راجع به نظرات باید عرض کنم که اغلب، کامنت‌ها پاسخ داده میشه منتها برخی را براشون ایمیل می‌کنم. یا تو ادرس وبی که معرفی کردند پاسخ میدم.

این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/11/16 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

سلام و تشکر.
جواب خوبی بود به کوروش پرست ها
پاسخ : علیکم السلام!
تشکر از راهنمایی‌های شما.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری