loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1067 شنبه 1394/01/01 نظرات (1)

جملات تکان دهنده هشت ریشتری

  • همنوایی با نتانیاهو
    حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، 12 اسفند در «همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای» اظهار داشت: «مهمترین پروژه دولت، تیم مذاکره دولت است که می‌خواهند مشکلات خارجی را حل کنند، این تیم مورد حمایت رهبری است اما دلواپسان چه بر سرشان می آورند، آنها با نتانیاهو هم نوا شدند، نتانیاهو آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند اینجا هم دلواپسان می‌گویند ما اسرار را می‌گوییم. تریبون مجلس باز است و عده‌ای از این تریبون هر چه که می‌خواهند درباره پرونده هسته‌ای دروغ می‌گویند».
     
     
  • به جهنم!
    حجت الاسلام حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان، 20 مرداد در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: «عده‌ای شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی هستند. هر وقت که مذاکره می‌شود عده‌ای می‌گویند که ما می‌لرزیم؛ خب به جهنم، بروید یک جایی که نلرزید».
     
     
  • آبگوشت بزباش
    اکبر ترکان، مشاور ارشد رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ایران در نشست تخصصی صنعت خودرو که 18 آبان برگزار شده بود، اظهار داشت: «اگر قرار باشد به دنبال بازار بدون تعرفه در صنعت خودرو باشیم باید امکان رقابت را با محصولات سایر کشورها داشته باشیم . بدون تعارف بگویم آیا در فناوری الکترونیک و یا برق و یا صنایع دیگر امکان رقابت را با محصولات کشورهای دیگر داریم. بگذارید با خود روراست باشیم ما به جز پخت آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی صنعتی نسبت به جهان برتری نداریم».
     
     
  • امپراتوری ایران!
    علی یونسی، دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها روز یکشنبه ۱۷ اسفند در «همایش بزرگ هویت ایرانی» گفته بود: «امپراطوری ایران به پایتختی بغداد مانند گذشته در طول تاریخ احیاء شده است. بغداد مانند گذشته حوزه تمدنی، فرهنگی و هویتی ماست، جغرافیای ایران و عراق قابل تجزیه نیست و فرهنگمان غیر قابل تفکیک است، تمام منطقه خاورمیانه ایران است و تمام ملت‌های منطقه بخشی از ایران هستند و ما خواهان تاسیس اتحادیه ایران در منطقه هستیم».
     
     
  • یوم الشیطان!
    علی مطهری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میان دستور خود در 21 دی ماه گفته بود: «در نهم دی ماه امسال برخی از رسانه ها از جمله صدا و سیما راه افراط پیمودند و بر طبل تفرقه کوبیدند و ماهیت نه دی را آنگونه که دوست داشتند معرفی کردند در حالی که همه می‌دانند در نهم دی ماه سال 88 مردم با قطع نظر از تخلفات دو طرف فتنه به دفاع از انقلاب اسلامی پرداختند. اگر بخواهیم روز 9 دی را مظهر تفرقه میان مردم قرار دهیم دیگر یوم الله نخواهد بود بلکه یوم الشیطان خواهد بود».
     
     
  • تله های انفجاری
    روزنامه اعتماد در شماره مربوط به تاریخ 6 اردیبهشت خود نوشت: آشنا در گفت وگویی کوتاه به «اعتماد» در خصوص اکران فیلم «من روحانی هستم» می گوید «آمران و عاملان تولید و توزیع بسته های تخریبی و تله های انفجاری باید آمادگی داشته باشند تا پاسخگوی اعمال خود در محکمه افکار عمومی باشند.»
     
     
  • منافع ملی یا منافع حزبی؟
    محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، شهریور ماه در نشست اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا گفت: «اکنون اگر با وجود تلاش‌های ما برای تعامل شکست بخوریم (موفق نشویم) مردم ایران این شانس را دارند که در انتخابات مجلس آینده که در حدود 16 ماه دیگر برگزار می‌شود، پاسخ این شکست ما را بدهند».
     
     
  • دل ما و انتخاب مردم
    محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت یازدهم، خردادماه در برنامه شناسنامه گفت: «دل ما با کسی که سال 84 پیروز شد اصلا صاف نشد و هیچ وقت نتوانستیم او را به عنوان مظهر جمهوریت مردم فهیم و با فرهنگ و صادق جمهوری اسلاممی ایران بدانیم.»
     
     
  • عقلانیت ائمه بعد از اربعین!
    سعید حجاریان فعال اصلاح طلب، آبان ماه طی مقاله‌ای تحت عنوان «فرهنگ عاشورا، فرهنگ اربعین» در روزنامه آرمان نوشت: «بعد از اربعین، ائمه به تربیت شاگرد و تدارکات سیاسی پرداختند و جهت‌گیری حرکت‌ها بر مبنای محاسبات عقلانی صورت گرفت. امام خمینی (ره) تا قبل از انقلاب حرکت‌های عاشورا گونه زیاد داشت اما پس از انقلاب کم‌کم در یک تحول فرهنگی، فقیهی پیشتاز می‌شود و فقاهت او دوباره قدرت می‌گیرد و ولایت مطلقه فقیه مطرح می‌شود و با دوری از فرهنگ عاشورا و نزدیکی به فرهنگ اربعین قطعنامه 598 را پذیرفت».
     
     
  • دکمه حل مشکل گرد و غبار
    معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست در سفری که 28 بهمن به خوزستان داشت در پاسخ به خبرنگار صدا و سیما که درباره وعده 10 ساله ایشان برای حل مشکل گرد و غبار پرسیده بود مردم خوزستان 10 سال دیگر باید منتظر بمانند، گفت: «نه پس دکمه ای هست می زنیم وضعیت خوب می شود.»
     
     
  • زیر لحاف اعتدال!
    محمد جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خرداد ماه در نطق میان دستور خود گفت: «آقای رییس جمهور می‌گوید اعتدال یک بینش و روش است آیا بنا ندارید براساس رساله دکترای خود در دانشگاه گلاسکو انگلیس که در موضوع تعطیلی احکام شریعت اسلامی ارائه دادید و اطلاعات مهمی در اختیار انگلیسی‌ها قرار دادید با شعار اعتدال فرقه‌گرایی جدیدی را پایه‌گذاری کنید و یکبار و برای همیشه بگویید زیر لحاف اعتدال چه می‌گذرد؟».
     
     
  • طرح مزخرف
    عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، بهمن ماه در جریان بازدید از فرودگاه مهرآباد در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت مسکن مهر، گفت: «مسکن مهر طرح مزخرفی است».
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاگرد در تاریخ 1394/02/09 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
خوشم اومد رفسنجانی رو حجت الاسلام خوندید و فقهش رو خوب زیر سوال بردید خدا هدایتش کنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری