loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 811 چهارشنبه 1394/02/16 نظرات (1)

پاسخ «حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون» مشاور و کارشناس تربیتی کودک و نوجوان به این پرسش که «من دو تا دختر دارم و به خاطر اینکه می‌خواهم اینها را بر اساس تربیت دینی بزرگ کنم، به برخی مجالس و عروسی‌ها نمی‌رویم. اما اطرافیان می‌گویند: برای اینکه چشم و گوش بچه، باز شود باید در چنین مجالسی حاضر شود. حالا تکلیف من را در این مورد بیان بفرمایید؟»

لینک دانلود (کمتر از 5 MB)


منبع: برگرفته از رادیو سراسری معارف؛ (7:01)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط azadeh vakili در تاریخ 1394/02/31 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و ادب
به نظر من بچه ها باید با دنیا واجتماعی که قرار در ان زندگی کنن اشنا شوند اگر انها را محدود کنیم در اینده برای تفهیم خیلی از مسائل به بچه دچار مشکل می شویم وقتی برای سوالاتی که کودکان می پرسن جواب درستی داشته باشیم خیلی راحتتر می توانیم محیط ها و اطراف را به انها بشناسانیم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری