loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 597 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

به نام خدا

دیشب(1) آقای احمدی(2) تو مسجد وقتی، نماز تموم شده بود و می‌خواستیم یک صفحه قرآن مربوط به اون شب را بخونیم اومد پیش من و گفت:

عباس(3) کجاست؟ میخوام کلیدای مسجد را بهش بدم این سه، چهار شبی که من نیستم درب مسجدا باز کنه!

گفتم: عباس، بنائی دارند شاید نتونه بیاد مسجد.

گفت: خُب، میلاد(4) باز کنه.

نگاهی به رامین(5) که بغلم نشسته بود انداختم و گفتم:

کلیدها را بدید به رامین!

رامین، مخالفت سختی کرد و گفت: ممکنه تو این چند شب، بعضی شب‌ها نباشم.

ولی با تأکید و اصرار من، کلیدها به او تحویل داده شد.

بعد از تلاوت قرآن که چند دقیقه هم بیشتر طول نمی‌کشه رامین اومد مغازه ما و اصرار در اصرار که کلیدها را بدید به یکی دیگه.

ولی من قبول نکردم و گفتم این کار، توفیق بزرگیه که بیشتر از اینکه خدمتی به مسجد باشه به مصلحت و منفعت خودته.

از سر صبح، کلیه‌درد شدید داشتم با خودم گفتم بریم بیرون، شاید یه هوایی تازه کردم و حالم بهتر شد.

دیشب با خانمم و میلاد و مامانش از عاشق‌آباد، غذا خریدیم و رفتیم یه جایی تو فضای سبز(6)، خوردیم.

خیلی خوش گذشت.

ساعت 23:30 به خونه برگشتیم؛ مطابق هر شب، یه زیارت عاشوراء تو سه دقیقه خوندم و گرفتم خوابیدم.

خواب آیت الله مهدوی دام ظلّه و أدام توفیقه(7) را دیدم که تو مسجد محلمون، کنار من به دیوار تکیه داده بودند و این پا و اون پا می‌شدند.

کسی دور و ورمون نبود.

فرصت را مغتنم شمردم و سؤالی که از چند وقت پیش، ذهنما به خودش مشغول کرده بود از ایشون پرسیدم.

پاسخ ایشان، مختصر امّا پر مغز بود.

و امّا...

موقعی که می‌خواستیم از هم جدا شیم گویا آیت الله به درب منزل ما تشریف آوردند و فرمودند:

شما این چند شب، درب مسجد را باز کنید من روز عید(8) خودم میام مسجد و نماز ظهر را چند نفری با هم اقامه خواهیم کرد.

والسلام

_______________

1_ سه‌شنبه؛ 22 اردیبهشت 94

2_ یکی از هیأت أمناء مسجد المهدی علیه السلام واقع در شهرک مهدیه

3_ عباس غلامی، از دوستان نوجوان و پر تلاش و خوب شهرک مهدیه

4_ میلاد بابائی دارگانی، از طلاب نوجوان و همکار من در مغازه صبح امید

5_ رامین نادری بنی، از دوستان طلبه، مقیم در شهرک مهدیه و أخوی امین، که سال 90 در دانشگاه بنیان، از دانشجویان من بودند ولی از همان سال، به شهرک مهدیه، مهاجرت کردند و الان از طلاب حوزه جده بزرگ هستند.

6_ نزدیکی‌های شاهپور جدید

7_ آیت الله سید ابوالحسن مهدوی دام ظلّه، از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقّت اصفهان و استاد بنده که از سال 90، در درس خارج فقه ایشان، شرکت می‌کنم.

8_ منظور،عید مبعث بود؛ که تو خواب من، پنجشنبه بود ولی در عالم واقع، این عید در روز شنبه 26 اردیبهشت قرار گرفته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری