loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 640 پنجشنبه 1394/03/28 نظرات (7)

به گزارش فتن، پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان بیانیه جان کری وزیر خارجه آمریکا را منتشر کرد که متن آن در زیر آمده است. من و ترسا از طرف وزارت خارجه آمریکا رمضانی همراه با سعادت و برکت برای همه مسلمانان آرزومندیم. رمضان ماهی است که بلنداندیشی، عبادت، شفقت و […]

پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان بیانیه جان کری وزیر خارجه آمریکا را منتشر کرد که متن آن در زیر آمده است.

من و ترسا از طرف وزارت خارجه آمریکا رمضانی همراه با سعادت و برکت برای همه مسلمانان آرزومندیم. رمضان ماهی است که بلنداندیشی، عبادت، شفقت و دلسوزی و وحدت است. این ماه ویژه برای مسلمانان در همه جا، غذای روحی فراهم می کند و ارزشهای جهانی و ارزشهای انسانی را تقویت می کند.

ماه رمضان همچنین فرصتی است برای نشان دادن توجه به مسئولیت همه مردم از همه ادیان برای کمک به نیازمندان از جمله کسانی است که دچار فقر هستند و قربانیان جنگ در کشورهایی نظیر میانمار، عراق،‌لیبی، نیجریه، سومالی، سوریه و یمن هستند. رمضان زیبایی وحدت و کار جمعی را برجسته تر می کند، کاری که همگی با هم می خورند، با هم عبادت می کنند و با هم کار می کنند و این پاسخ به ندای مقدسی است که ما برای دیگران و برای خودمان آرزو می کنیم.

وزارت خارجه آمریکا نیز به همراه بسیاری از سفارتخانه ها ما در سراسر جهان یک بار دیگر میزبان مراسمی برای ماه رمضان خواهد بود. در ماههای آینده ، ما همچنان در گفتگوی مستمر با دولتهای کشورهایی که بیشتر جمعیت آنها مسلمان هستند و همچنین با جوامع و اقلیتهای مسلمان و در داخل آمریکا و خارج از آن خواهیم بود. یکی از نقاط قوت ملت ما تنوع شهروندانش و شرکای آن در خارج است. و یکی از عناصر اساسی دیپلماسی ما علاقه ما به ارتباط روشن با دیگران در حمایت از حقوق اساسی و شرافت و کرامت تک تک انسانهاست.

با شروع ماه مبارک رمضان ، من آرزوی رمضانی کریم و پر از سعادت و شادی را برای همه مسلمانان آرزومندم.

منبع: افکارنیوز

 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed hadadian در تاریخ 1394/04/01 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

باسلام من درکل این دولت امریکا را بهتر از دولت های قبلی قبول دارم

این نظر توسط saeed hadadian در تاریخ 1394/04/01 و 11:31 دقیقه ارسال شده است

باسلام من درکل این دولت امریکا را بهتر از دولت های قبلی قبول دارم

این نظر توسط محسن منصوری در تاریخ 1394/03/31 و 5:32 دقیقه ارسال شده است

محسن منصوری1394/3/31-5:00
باسلام
باعرض معذرت من دیروز بعد از ظهرساعت 17/00 ازامتحان برگشتم وفرصت نبود زودتر این مقاله را مطالعه کنم.
اینگونه لحن نرم و ریاکارانه ما را باید متوجه جنگ نرم کرده وحساسیت بیشتر ما را در مقابل دشمن دیرینه ما آمریکا و سیاست بازی های آنها کند.
به نظر من ما باید بیشتر از قبل هوشیار بوده و حول رهبری واحد(حضرت آیت اله خامنه ای) وبا اتحاد کامل در مقابل دشمن بایستیم واز واپاشی این نظام که ثمره خون شهیدان و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام است صیانت کنیم.خلاصه اینکه دشمن جهت مبارزه و از پای در آوردن ما ابتدا می خواهد ارتباط مارا با ولایت فقیه قطع کرده و سپس از درون انگیزه های شهادت طلبی و انتظار را درهم ریزد.

این نظر توسط mostafa در تاریخ 1394/03/30 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

با سلام . خوب سیاست یعنی همین .یعنی ظاهر وبا طن یکی نیست.فقط تبلیغ

این نظر توسط arash.asari در تاریخ 1394/03/30 و 3:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
آرش عصاری 920674964 درس وصیت نامه امام راحل
پوزش من را بابت تاخبر در انجام وظیفه بپزیرید
من تا همین الان (3 صبح) از زمان انتحان خارج از شهر سر کار بودم

چون رمضان جز مشترک همه مسلمانان هست با این عمل سعی دارد برای خود چهره ای دوست داشتنی و محترم بسازد

این نظر توسط امیرحسین صمدانی در تاریخ 1394/03/29 و 12:35 دقیقه ارسال شده است

کارهای تقلیدی.
مثل ظریف که همه اعیادرابه یهودیان ومسیحیان تبریک میگه.
مرگ برآمریکا

این نظر توسط اکبر سلیمیان در تاریخ 1394/03/29 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

با سلام
جدا از تعصب صحبت هاش قشنگه ولی....
قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس
آقای کری شما جنگ درست نکن کمک کردنت پیشکش
به هر حال ممنون از تبریکت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری