loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 1186 چهارشنبه 1396/04/28 نظرات (0)

 

 

غریبه‌ها را با عنوان «عمو» و «خاله» به کودکان معرفی نکنید

 

یک روانشناس با تاکید بر اینکه کودکان و نوجوانان نباید به شکل مستقیم در معرض اخبار مربوط به قتل و تجاوز قرار بگیرند.

به نقل از ایسنا، دکتر فرزانه سرخوش با تاکید بر نقش موثر خانواده‌ها در ارائه آموزش‌های خودمراقبتی گفت: مدرسه بعد از خانه و خانواده مهم‌ترین مکانی‌ است که باید آموزش‌های خودمراقبتی را به شکل رسمی دنبال کند. لازم است سیستم یکسانی برای این آموزش‌ها در کشور وجود داشته باشد.

سر دبیر بازدید : 971 چهارشنبه 1396/04/28 نظرات (0)

 

گفت‌وگوی مشروح فارس با آیت‌الله فاضل لنکرانی

 

نسبت نظام اسلامی با مقوله حجاب/ آیه وجوب حجاب و اصل دلالت پوشش

 

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، این روزها شبهه افکنی پیرامون مقوله حجاب و آنچه بدان مرتبط است –به وی‍ژه وظیفه نظام اسلامی در برابر این فریضه- از محورهای شاخص تبلیغات دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی است. جالب است که شبهه‌افکنی در این باب تنها به رسانه‌های بیگانه محدود نمی‌شود، که برخی پایگاه‌های خبری به ظاهر خودی که از رانت نام‌های مقدس نیز بهره می‌گیرند، گاه در دام این جنجال‌افکنی افتاده‌اند!

سر دبیر بازدید : 724 چهارشنبه 1396/04/28 نظرات (0)

 

خطرناک ترین نوشیدنی ها برای مصرف دارو

 

قبل از این که برای بلع دارویتان سراغ هر نوع نوشیدنی بروید، مراقب باشید: نوشیدنی های معمولی از آب میوه ها گرفته تا نوشیدنی های کافئین داری مانند قهوه یا چای ممکن است اثربخشی داروهای خاصی را کاهش دهند و وضعیتی ایجاد کننده که تهدید کننده سلامت است.

به نقل از آوای سلامت، خطرناک ترین نوشیدنی هایی که ممکن است برای استفاده از برخی داروهای خاص انتخاب کنید، از این قرار است:

سر دبیر بازدید : 637 چهارشنبه 1396/04/28 نظرات (0)

 

6 فایده شگفت‌انگیز جعفری که ما را به مصرف روزانه آن تشویق می‌کند

 

جعفری یکی از گیاهان معطری است که به دلیل طعمی که به غذاها می‌دهد در سراسر جهان به ویژه در کشورهای حوزه مدیترانه‌ بسیار پرمصرف است، اما شهرت جعفری تنها ناشی از خوشمزه کردن غذاها یا بوی معطر آن نیست، بلکه این گیاه در واقع گنجی پربار از مواد ضروری برای سلامتی است.

جعفری دارای خواص درمانی بسیاری برای بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی، کلیوی، دستگاه گوارش و بیماری‌های زنانه است. این گیاه همچنین دارای خواص ضد باکتری، ضدعفونت و نیز سرشار از آنتی اکسیدان است.

سر دبیر بازدید : 1011 چهارشنبه 1396/04/28 نظرات (0)

 

درد صبحگاهی معده خبر از این بیماری‌ها می‌دهد!

 

سندرم روده تحریک پذیر یکی از شایع‌ترین دلایل درد شکمی است. التهاب روده ها موجب شکل گیری درد شکمی و ناراحتی می شود.

به نقل از عصرایران، بیدار شدن از خواب با معده درد موضوع خوشایندی نیست و موجب می شود تا روز بدی را آغاز کنید. معده درد ممکن است مانند نفخ یا احساس سوزش به نظر برسد و گاهی اوقات با حالت تهوع همراهی می شود.

تعداد صفحات : 405

اطلاعات کاربری