loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 721 جمعه 1395/03/14 نظرات (0)

۱۰ گیاهی که انرژی مثبت جذب می‌کند!

معمولاً برای تزئین فضای خانه یا محل کار از گیاهان نیز استفاده می‌شود. با ما همراه شوید تا با ۱۰ گیاه که انرژی مثبت جذب می‌کنند، آشنا شوید.

جدا از چشم نواز کردن محیط، بسیاری از گیاهان جریان انرژی مثبت موجود در محیط را بهبود می‌بخشند و کمک می‌کنند روز خود را با احساس بهتری آغاز کنید.

در اینجا ۱۰ گیاه که انرژی مثبت ایجاد می‌کنند، معرفی می‌کنیم:

۱- بامبو

اگر می‌خواهید سلامتی، عشق و خوش‌شانسی را به دست آورید، بامبو یکی از گیاهانی است که باید در خانه نگهداری کنید.
بامبو گیاهی بسیار کم‌توقع است و به مراقبت کمی نیاز دارد. بامبو را در گوشه اتاق به دور از نور مستقیم خورشید و داخل یک ظرف آب قرار دهید.

۲- پتوس

این گیاه زیبا نیز انرژی مثبت تولید می‌کند و باعث جذب موفقیت و ثروت به زندگی‌تان می‌شود. علاوه بر این، این گیاه هوای داخل خانه را تصفیه می‌کند و اکسیژن محیط را افزایش می‌دهد.

۳- مریم گلی

این گیاه توانایی باور نکردنی در دفع انرژی‌های منفی و پاک‌سازی محیط دارد. همچنین مریم گلی می‌تواند انرژی‌های منفی نظیر خشم یا ترس را از زندگی‌تان دور کند.

۴- ریحان مقدس
ریحان مقدس یکی از اندک گیاهانی‌ است که ۲۰ ساعت از روز را اکسیژن تولید می‌کند و همچنین گازهای مضری مثل دی‌ اکسید کربن و مونواکسید کربن را از محیط جذب می‌کند.

۵- ارکیده
ارکیده‌ نیز گیاهی است که دی اکسید کربن را جذب می‌کند. این گیاه شب‌ها اکسیژن آزاد می‌کند. بنابراین برای اتاق خوابتان بسیار مناسب است.

۶- اسپاتی فیلوم یا برگ قاشقی
این گیاه نیز علاوه بر رها سازی انرژی مثبت، با شکستن و خنثی کردن گازهای مضر محیط، کار تصفیه هوا را انجام می‌دهد.

۷- رزماری
این گیاه بوی شگفت‌انگیزی دارد که روحیه را بهبود می‌بخشد، خستگی را کاهش می‌دهد، اضطراب را کم می‌کند، حافظه را بهبود می‌بخشد و همچنین درمانی برای بی‌خوابی محسوب می‌شود.

۸- یاس
بوی دلپذیر این گیاه می‌تواند به تسکین ذهنتان کمک کرده و انرژی را تجدید کند و حتی به حل مشکلاتی از قبیل عدم تمرکز و ناراحتی کمک می‌کند.

۹- آلوئه‌ورا
این گیاه حامل موفقیت و انرژی مثبت است. پرورش این گیاه بسیار آسان است. آن را جلوی نور غیر مستقیم قرار دهید و زهکش مناسبی در گلدان ایجاد کنید.

۱۰- گل داوودی
این گیاه زیبا انرژی بسیاری را برای خانه‌تان به ارمغان می‌آورد. داوودی دارای توانایی بسیاری برای تصفیه هواست و می‌تواند سموم و مواد شیمیایی را از محیط زندگی‌تان حذف کند.

  • تهیه کننده: پریا اقدامی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری