loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 696 شنبه 1394/12/29 نظرات (0)

۳ هتل تاریخی در یزد

یزد در شلوغ ترین روزهایش هم دیدنی است. بیشتر اوقاتش هوا خوب است و باغ ها پر از گل و شکوفه اند و قدم زدن در بین محله های قدیمی و کوچه های سقفی تجربه خوشایندی را رقم می زند.

یزد لقب های فراوان دارد:

شهر خشت و آینه، سرزمین ریگ های روان، شهر بادگیرها، نگینی در دل کویر، شهر قنات‌ها، شهر کوچه‌های آشتی کنان. این شهر بهترین هتل‌ها را دارد.

هتل‌هایی با معماری کاملاً سنتی و حیاط با صفا و گودال باغچه و فضای خرمی برای قدم زدن. تجربه ی اقامت در هتل‌های این شهر مثل تجربه ی زندگی در یکی از خانه های قدیمی اما سرپا و پذیراست.

برای رزرو هتل در یزد باید اول از همه مقایسه ای بین قیمت ها و امکانات هتل‌های یزد داشته باشید تا هتل دلخواه خود را انتخاب کنید. می توان به یقین گفت بهترین قیمت هتل های داخلی را در پین تا پین پیدا خواهید کیرد. حالا ۳ تا از هتل های مناسب یزد را معفی می کنیم تا انتخاب شما را ساده تر کرده باشیم.

هتل لاله یزد

5724

هتل لاله یزد

هتل لاله یزد در قدیم با نام خانه ی گلشن شناخته می شده و ساختمانش متعلق به دوره ی قاجار است. این ساختمان تا قبل از سال ۵۷ به عنوان منزل مسکونی مورد استفاده قرار گرفته و بعد از چند سال متروک بودن، در سال ۷۹ روند بازسازی اش آغاز شد و در سال ۸۲ به عنوان هتل ۴ ستاره لالهبه بهره برداری رسید. این هتل که در نوع خود یکی از جاهای دیدنی یزد است، تلفیقی زیبا از معماری و هنر سنتی و امکانات و تجهیزات مدرن است.هتل لاله ی یزدبا محوطه ی بسیار زیبا و امکانات کامل دارای ۴۲ اتاق است و همواره بین گزینه های اصلی مسافران برای اقامت بوده.

هتل مشیرالممالک یزد

1603

هتل باغ مشیرالممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد یک باغ قدیمی دوره قاجار است. باغ بزرگ و درخت های کهن و سر به فلک کشیده، جوی های آب روان، حوض ها و فواره های هتل مسافران زیادی را جذب می کند. اتاق های هتل که معماری خاص کویر رادارند در همین باغ گسترده هستند و سفره خانه ی معروفی هم با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. اتاق های هتل راحت و آرام است و فقط صدای پرندگان باغ شنیده می شود. این هتل باغ در بلوار مشیر که یکی از خیابان های ورودی شهر است قرارگرفته و از طریق خیابان های اطراف به راحتی به تمام جاهای مهم و دیدنی یزد دسترسی دارد.

هتل فهادان یزد

6998

هتل فهادان یزد

هتل فهادان که به آن موزه هم می گویند در نزدیکی مسجد جامع و در دل محله ی فهادان قرارگرفته که دیدنی ترین محله یزد است.هتل فهادان بنایی تاریخی و ۲۵۰ ساله متعلق به دوره قاجار است که آن را به نام خانه تهرانی ها هم می شناسند و در فهرست بناهای تاریخی میراث فرهنگی جا دارد.

از این هتل ۴ ستاره که از سری هتل های زنجیره ای مهر است تا زندان اسکندر، خانه لاریها، خانه ملک زاده و زورخانه ابوالفضل راهی نیست و می توان قدم زنان خیلی از جاذبه های شهر را دید. از خصوصیات منحصربه فرد هتل وجود گنجینه های مختلف از آثار تاریخی و قدیمی، حیاط مرکزی و نارنجستانی است که به قهوه خانه و رستوران تغییر کاربری داده اند.ساختمان هتل از سه حیاط شامل حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی، سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه خانه، سرداب و هشتی و دربند، پشت بامی بزرگ که مشرف به بافت تاریخی یزد است، تشکیل شده است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری