loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 884 چهارشنبه 1394/02/16 نظرات (3)

هر وقت کسی شما را اذیت کرد یا از کسی ناراحت شدید نمی‌خواد به کسی بگویید؛ استغفارکنید،هم برای خودتان هم برای کسی که شما را اذیت کرده است وقتی استغفار می‌کنی اگر قلبت حاضر نیست با زبان استغفار کن، آن وقت یک دفعه دلت نرم می‌شود اگر دو، سه مرتبه این کار را کردی دیگر غم نمی‌تواند شما را بگیرد. چون راهش را بلد هستی استغفار «امانگاه» انسان است، یعنی پناهگاه؛ وقتی گفتی «استغفرالله» در پناه خدا هستی و کجا امن‌تر و آرامش‌بخش‌تر از آغوش خدا...

حاج اسماعیل دولابی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین صمدانی در تاریخ 1394/03/28 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

من وقتی ازدست کسی عصبانی ویاناراحت هستم.
مرتب صلوات میفرستم.تاآرام بشم.
این بهترین راهه.

این نظر توسط احمدرضا عنایت در تاریخ 1394/03/04 و 9:03 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخش کار آسونی نیست
مرد میخواد...
وقتی کسی همچین تو رو آزار میده که حتی به فکر نابود کردنش می افتی بخشش خیلی خیلی سخت میشه

این نظر توسط azadeh vakili در تاریخ 1394/02/31 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام و ادب
من شخصی هستم که اگر کسی با حرفی یا عملی ناراحتم کنه نمی توانم حرفی بزنم اما ابن همیشه در ذهنم می ماند و ناراحتم می کو همیشه به خودم می گویم اگربه شخص بگویم من را ناراحت کردی و علتش را جویا شوم خیلی بهترست چون بعد از اینکه مسله تمام شد دیگر برایم یاداوری نمی شود وقتی به طرف مقابل نگوی مطنئنا بدلیل ناراحتی بیشتر غیبتش را می کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری