loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
YJC بازدید : 1120 جمعه 1395/11/29 نظرات (1)

 

آداب خوابیدن در اسلام

 

انسان اگر به خوابیدن خود اهمیت دهد،زندگی اش از کیفیت بیشتری برخودار است و اسلام برای استراحت توصیه هایی دارد.

از آنجا که دین اسلام در مورد بخش های مختلف زندگی انسان ها توصیه هایی دارد، در مورد خوابیدن  و استراحت نیز توصیه هایی دارد.


 اقسام خواب:

YJC بازدید : 661 چهارشنبه 1395/10/29 نظرات (0)

 

مراقب این 9 ماده غذایی مرگبار در آشپزخانه باشید!


برخی مواد غذایی که تقریبا در هر آشپزخانه‌ای وجود دارند، در موارد خاصی ممکن است مرگبار ظاهر شوند.

برخی مواد غذایی که تقریباً در هر آشپزخانه‌ای پیدا می شوند، خطرات هولناکی با خود به همراه داشته و در برخی موارد تحت عنوان "مواد منفجره" مطرح شده‌اند. مصرف بیش از حد بسیاری از این مواد غذایی باعث ایجاد عوارض خطرناکی در بدن می‌شود.

YJC بازدید : 768 سه شنبه 1395/10/28 نظرات (0)

 

خوردن این معجون به صورت ناشتا باعث لاغری می شود!

 

سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.

معمولا با گرفتن رژیم های لاغری دوست داریم که هر چه سریعتر وزنمان کم شود و به تناسب اندام ایده ال برسیم اما برای رسیدن به این هدف مطلوب باید مسیر صحیحی انتخاب شود که معمولا این مسئله با چالشهای فروانی برای افراد روبه رو است.

YJC بازدید : 716 دوشنبه 1395/10/27 نظرات (0)

 

خواص درمانی و باور نکردنی چغندر

 

چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.

چغندر به عنوان یک ریشه گیاهی دارای خواص زیادی در درمان بسیاری عارضه ها و بیماری ها مانند کم خونی، سوء هاضمه،یبوست،اختلالات کلیوی، شوره سر، اختلالات عملکردی کیسه صفرا، سرطان و بیماری های قلبی است، همچنین این ریشه گیاهی در بهبود گردش خون، زیبایی پوست، پیشگیری در ابتلا آب مروارید ومشکلات تنفسی نقش موثری ایفا می کند.

YJC بازدید : 722 جمعه 1395/10/24 نظرات (0)

پنج ورزشی که به راحتی بدن شما را دگرگون و جوان می کند؟!

ورزش علاوه بر آثار مثبت بر سیستم قلب و عروق و افزایش توانمندی عضلات بدن شده و باعث و تاثیرات مهمی در بدن می شود.

فواید ورزش برای سلامتی را همه ما می شناسیم. فوایدی مانند تاثیر آن بر کاهش وزن و مخصوصا کنترل وزن، تنظیم قندخون و پیشگیری از دیابت، درمان فشار خون و چربی خون بالا و صدها فایده مهم دیگری که ورزش برای سلامتی دارد. دانستن این حقایق و آگاهی از فواید ورزش باعث شده خیلی از ما همیشه به فکر شروع آن بیفتیم، اما خیلی وقت ها به دلیل مشکلات مختلف مجبور هستیم از ورزش دست بکشیم.

YJC بازدید : 881 چهارشنبه 1395/10/22 نظرات (0)

مرطوب کننده های طبیعی در آشپزخانه

در فصل زمستان با کم آبی بدن، اولین اثر منفی بر پوست و موی افراد دیده می شود اما می توانید با استفاده از خوراکی های طبیعی پوست و موی خود را آبرسانی کنید.

خشک شدن پوست در اثر هوای سرد زمستانی می تواند باعث بروز اگزمای پوستی، افزایش تحریک پذیری، چین و چروک، پوسته ریزی از صورت و تیره شدن رنگ صورت شود.

برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی می توان ازخوراکی های مفیدی مانند آووکادو استفاده کرد، این خوراکی سرشار از مواد مغذی نظیر انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان های قوی، چربی های اشباع و خاصیت رفع التهاب بدن است، همچنین به دلیل حالت روغنی و آب میان بافتی موجود در این خوراکی، استفاده از آن می تواند باعث آبرسانی به صورت و جلوگیری از ریزش موی سر شود.

YJC بازدید : 598 چهارشنبه 1395/10/22 نظرات (0)

خاک درمانی؛ داروی ضد افسردگی!

بازی با خاک و گل نقش موثری در کاهش اضطراب و بهبود افسردگی ایفا می کند.

دریا صدیقی روانشناس کودک گفت:

کودک برای بازی کردن نیاز به اسباب بازی های گران قیمت ندارد و بازی با مواد طبیعی مانند شن، خاک و آب، بسیار ارزان و مفیدتر از وسایل بازی پرزرق و برق است.

وی در خصوص تکنیک صفحه شنی اظهار داشت:

این روش نوعی مدل روان درمانی بیان گرا همراه با فرافکنی است که مشکلات درونی و بین فردی بیمار را مورد بررسی قرار می دهد و برای مواجهه و درمان طیف گسترده ای از ناراحتی های روحی و روانی افراد به تازگی مورد توجه روانشناسان قرار گرفته که نتایج درمانی بسیار موفقیت آمیزی به همراه داشته ولی متاسفانه در ایران کمتر به آن پرداخته می شود.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری