loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 753 جمعه 1395/03/14 نظرات (0)

خبری تکان دهنده
پزشکان ادعا می کنند علت مرگ بیماران سرطان نیست، بلکه شیمی درمانی است!

تنها در ایالات متحده، بیش از ۱۴ میلیون نفر به بیماری سرطان مبتلا هستند، اما آنچه در این مورد نگران کننده است آنست که بیشتر این بیماران از شیمی درمانی که توسط پزشکان تجویز می شود فوت می کنند. در حقیقت شیمی درمانی باعث وخیم تر شدن حال بیماران سرطانی شده و در نتیجه منجر به مرگی دردناک می گردد، زیرا شیمی درمانی چیزی جز مواد شیمیایی سمی نیست.

علت اصلی مرگ بیماران سرطانی شیمی درمانی است!

اما صنعت سرطان هم مانند صنایع دیگر بر اساس سود و منفعت اداره و مدیریت می شود. بنابر این هر بار که بیماری با این شیوه درمانی معمول یعنی شیمی درمانی موافقت می کند، همه پزشکان، شرکت های داروسازی، بیمارستان ها و سایر ذی نفعان در این صنعت سودهای کلانی به دست می آورند.

شیوه های درمان سرطان معمولا شامل تزریق مواد سمی شیمی درمانی به بدن، رادیوتراپی بدن ( تابش اشعه یونیزه به بدن) و یا جراحی است. از این رو پزشکان به غلط به بیماران خود می گویند که آنها با این روش ها بهتر می شوند، آنها در حال مبارزه با سرطان هستند، اما واقعیت چیز دیگری است، این شیوه های درمانی تنها موجب مرگی دردناک تر از خود بیماری سرطان می شود.

دکتر هاردین B. جونز، استاد سابق فیزیک پزشکی و فیزیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، هنگامی که در مورد میزان امید به زندگی بیماران مبتلا به سرطان مطالعه و تحقیق می کرد، متوجه شد که شیمی درمانی برای درمان سرطان جواب نمی دهد، چراکه شیمی درمانی در بسیاری از بیماران سرطانی به مرگی دردناک منجر می شود. این پزشک در مورد مرگ بیماران تحت شیمی درمانی به صورت عمومی صحبت می کند. مرگ این بیماران همیشه به صورت یک راز مخفی نگاه داشته شده است، چراکه صنعت سرطان از شیمی درمانی میلیاردها دلار سود به دست می آورد.

در این مطالعه و تحقیق که در آکادمی علوم نیویورک منتشر شد، دکتر جونز می گوید: افرادی که از انجام شیمی درمانی خودداری می کنند به طور متوسط ۱۲٫۵ سال بیشتر از افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند زندگی می کنند. در این صورت بیمارانی که شیمی درمانی را به عنوان درمان می پذیرند، در طول ۳ سال از زمان تشخیص و تعداد زیادی از بیماران بلافاصله پس از چند هفته فوت می کنند.

افراد مبتلا به سرطان سینه که شیمی درمانی را رد می کنند، ۴ برابر بیشتر از افراد تحت شیمی درمانی زندگی خواهند کرد. این حقیقت همان چیزی است که شما هرگز در رسانه های اجتماعی در مورد آن چیزی نخواهید شنید، در این صورت شما این باور غلط که شیمی درمانی بهترین راه درمان سرطان است را همچنان ادامه می دهید!

به منظور شفاف سازی این مسئله باید گفت که صنعت سرطان مبلغی حدود ۳۰۰,۰۰۰ – ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار از این شیوه ی درمان سرطان کسب می کند.

  • منبع نوشته: thelimitlessminds
    مترجم: الهه تدیّن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا امیدوار در تاریخ 1395/03/14 و 23:29 دقیقه ارسال شده است

سرطان در طب سنتی به راحتی درمان میشه
واقعا متاسفم عده ای خودشون رو باور ندارند و فقط به دنبال تقلید از روش غربی ها و پر کردن جیب دکتر ها هستن
من خیلی ها رو دیدم که با تغذیه صحیح بیماری های لاعلاجشون درمان شده بدون کمترین هزینه

این نظر توسط امین در تاریخ 1395/03/14 و 15:33 دقیقه ارسال شده است

لطفا وقتی مطلبی رو ورمیدارید منبعش رو هم قرار بدید

منبع سایت دیکاوو هستش !
پاسخ : سلام علیکم!
فکر کنم منظور شما منبع ترجمه باشه؛ چون همانطور که ملاحظه کردید منبع اصلی و نام مترجم ذکر شده.
در هر صورت چشم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری