loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدطاهری در تاریخ 1393/12/13 و 0:29 دقیقه ارسال شده است

سلام ودرود خدابرهمه شهدا.
ای کاش تمام رفتاروسکنات ما مانند شهداباشدنه اینکه فقط لغلغه زبان ماباشد.
التماس دعا
پاسخ : علیکم السلام آقای طاهری!
دعا کنید به معتقداتمون عامِل بشیم.

این نظر توسط وحید نجاتی در تاریخ 1393/10/12 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

خودتون هستید؟
پاسخ : بله؛ بله.

این نظر توسط زین العابدین محمدی در تاریخ 1393/10/12 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

انشاالله با اربابمان امام حسین.ع.محشور شوند
پاسخ : برا خودمون دعا کنید اونا که خوشا به حالشونه.

این نظر توسط سعادت در تاریخ 1393/10/03 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه در مورد این دوست شهید بزرگوارتون بیش تر توضیح بدید؟کجا باهاش آشنا شدید؟واقعا دوستتون هست یا باهاش ارتباط خاصی برقرار کردید یا ازش حاجت گرفتید؟یا اگر واقعا رفیقتون بود یه بیوگرافی بهمون بگید ازش ممنون.
پاسخ : سلام علیکم!
زمان شهادت ایشون، من هنوز متولد نشده بودم. به عبارتی من 26 آذر 62 دنیا اومدم و ایشون 11 بهمن 61 شهید شده.
یکی از علل شکل‌گیری این ارتباط ویژه، شباهت چهره بود. من از سال 89 با شهید احمد آقایی، طرح رفاقت ریختم.
حتی چند سال برا ایشون، سالگرد شهادت گرفتم.
هیچ اطلاعاتی جز آنچه روی سنگ قبر ایشون حک شده ندارم حتی در سالگرد شهادت ایشون هم نتونستم از خانواده‌شون اطلاعی پیدا کنم. (چون کسی نیومده بود- ظاهراً خانواده‌شون فوت شدند.)
خدا همه ما را به دعای شهداء بزرگواری چون شهید احمد، ببخشد إن شاء الله.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری