loading...
مجله اینترنتی فهادان
بازار فهادان
آخرین ارسال های انجمن
سر دبیر بازدید : 640 پنجشنبه 1396/04/08 نظرات (0)

 

نشانه‌های کهنگی و فساد تخم‌مرغ

 

امروزه تخم‌مرغ به صورت شانه‌ای، بسته‌ای و فله‌ای عرضه می‌شود که اولویت انتخاب با انواعی است که به صورت بهداشتی بسته‌بندی شده و شناسنامه دار است و از درون یخچال به مشتری تحویل داده می‌شود.

لازم است بدانید، تخم‌مرغ‌های فله‌ای و انواعی که پوسته قهوه‌ای دارند و با عنوان تخم‌مرغ محلی عرضه می‌شوند، تاریخ مصرف مشخصی ندارند و اغلب از انواع تخم‌مرغ‌های مشکل دار و عودت شده از مرغداری‌های مادر هستند که به این شکل به فروش می‌رسند.

چگونگی تشخیص فساد تخم‌مرغ

سر دبیر بازدید : 382 سه شنبه 1396/04/06 نظرات (0)

 

آموزش روش صحیح جستجو در گوگل

 

 

اینترنت تکنولوژی مرزناشناسی است که هر لحظه بر وسعت آن افزوده می شود. هم اکنون میلیاردها سایت بر روی این شبکه وجود دارد و هر 5 ثانیه نیز یک سایت به آن افزوده می شود. این دنیای مجازی آنقدر بزرگ شده است که دیگر کاربران بدون استفاده از موتورهای جستجو قادر به بهره مندی از آن نیستند، و بدین ترتیب روز به روز اهمیت استفاده از موتورهای جستجو بارزتر می گردد.

Pariya بازدید : 883 یکشنبه 1395/12/08 نظرات (0)

 

۴ راه غیرمرسوم برای افزایش طول عمر خودرو

 

مطمئناً می‌دانید که هر چند وقت یک‌بار باید روغن‌موتور خودرو را عوض و تایرها را جابه‌جا کنید تا خودروی خود را سالم نگه دارید؛ اما این‌ها تنها نیمی از کارهایی است که بایستی انجام دهید.

هر راننده‌ای می‌داند که تعویض روغن‌موتور و تعمیر و نگهداری روزمره به کارکرد درست خودرو کمک می‌کند. همه می‌دانند که با طی مسافت بیشتر فیلتر هوا می‌گیرد، صفحه ترمز مستهلک می‌شود و تسمه‌پروانه شل می‌شود. اگرچه برخی نشانه‌ها وجود دارند که وجود مشکل را نشان می‌دهند، با این حال ممکن است برخی کارهایی که انجام می‌دهید یا برخی کارهایی که انجام نمی‌دهید، باعث از کار افتادن موتور خودرو شود.

اطلاعات کاربری